Gå til innhold

Han ser mye på andre damer:(

Anbefalte innlegg

Gjest Bagatell123

Jeg tror typen din hardnakket forsøker å skjule at han er homofil ved å poengere hvor interessert han er i andre damer, men han prøver så hardt at han til og med later som om han sikler på høyst ordinære kvinner. Det er synd at enkelte fortsatt har vondt for å stå fram.

Jeg ser også at han leser Se og Hør. Det er vel dumpegrunn alene.

Her har du altså en mann som:

a) mangler sunt vett.

B) sannsynligvis er homofil.

c) leser Se og Hør.

Bare du kan svare på om dette er kriteriene du ser etter hos en mann.

Ja, du må nok være en uvanlig mann som tror alle menn er homser, fordi de leser eller blar igjennom Se og Hør....... Det gjør alle menn på et lege - eller tannlegekontor.... Gjerne også om de kommer over et Se og Hør et annet sted, selv om de ikke kjøper det selv.

Fortsetter under...

Ja, du må nok være en uvanlig mann som tror alle menn er homser, fordi de leser eller blar igjennom Se og Hør....... Det gjør alle menn på et lege - eller tannlegekontor.... Gjerne også om de kommer over et Se og Hør et annet sted, selv om de ikke kjøper det selv.

'' Det gjør alle menn på et lege - eller tannlegekontor.... Gjerne også om de kommer over et Se og Hør et annet sted, selv om de ikke kjøper det selv.''

Ikke alle menn. Vi uvanlige menn tar ikke i skitten med ildtang, og velger naturligvis lege og tannlege som ikke har Se og Hør.

Nå var det uansett ikke pga Se og Hør jeg antydet at han var homse, men det er en kjensgjerning at svært mange skaphomser forsøker så godt de kan å kamuflere sin legning. Det å kommentere kvinner som kvinnen over beskriver at hennes mann gjør, er rett og slett ikke normalt. I hvert fall ikke til andre enn kompiser, og selv til andre kompiser holder vi ikke på sånn etter fylte 18.

Gjest sjøstjerna

Eneste fornuftige svaret her :-) Dette er etter min mening en bagatell i et forhold, så lenge det ikke er "hver dag". Jeg forundrer meg faktisk over svarene til folk. Det finnes vel ting i et forhold som er mye værre :-)

'' Det finnes vel ting i et forhold som er mye værre :-) ''

Riktig. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...