Gjest bareentanke Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det er tredje gang i år at du starter en tråd med nesten identisk innhold. Det er vel greit å avslutte dette temaet nå. Dette synes jeg var unødvendig. Det sitter folk og repeterer sin egen smørje og stiller samme spm her omtrent daglig uten at dere reagerer nevneverdig. Og her reagerer dere på at dette temaet blir tatt opp 3 ganger i løpet av et år? Et tema de fleste av oss har liten kunnskap om og som det sikkert for denne personen er svært vanskelig å leve alene med. Jeg synes denne personen er modig som "står frem" her inne. Temaet er også interessant da man sjelden eller aldri får noe innblikk i hva denne legningen innebærer for en person, nettopp fordi de trolig føler seg tvunget til å holde kjeft om den. Shame on you! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355782-er-pedofil/page/3/#findComment-3058661 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallan1365381102 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Takker for tipset Først må jeg si til personen som nevnte kastrering. Det er noe av det mest trangsynte jeg har hørt! For det første minsker ikke sexlysten seg . For det andre endrer man ikke legning eller hva man tenner på. Og for det tredje har man fortsatt en penis som blir stiv. Og mener du da at man skal kappe av hele penisen? I så fall ville du da bare skapt et større problem da personen ikke ville fått ut sexuell spenning. Og det må sies at man kan ha sex / forgripe sex seksuelt uten å bruke penis!! Så.... Mattiasen: Har du noen gang vudert innleggelse? Der får du intensiv terapi og det er gratis. Jeg vet det er et langt steg, men det er et trygt og mest sannsynlig et siste steg. Mange her inne kan bli frustrerte og ikke forstå. Jeg forstår at man blir tiltrekt av det man blir tiltrekt av. Og så lenge man vet hvor grensene går ( som å forstå at det er feil å forgripe seg på et barn ikke er lov) så er man i hvert fall et skritt i riktig retning. Jeg blir frustrert over de som tar skrittet og forgriper seg. For det er ting å fantasere, men en annen ting å ødelegge og skade et barn for egoistisk sexmytelse. Da har man mistet sansen for rett og galt og blitt et egoistisk menneske. Og det er et litt vanskelig spørsmål, men narkomane kan bli høye på å snakke om dop o.l..... helt ærlig, tenner du på å snakke om dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355782-er-pedofil/page/3/#findComment-3058766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattiasen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Dette synes jeg var unødvendig. Det sitter folk og repeterer sin egen smørje og stiller samme spm her omtrent daglig uten at dere reagerer nevneverdig. Og her reagerer dere på at dette temaet blir tatt opp 3 ganger i løpet av et år? Et tema de fleste av oss har liten kunnskap om og som det sikkert for denne personen er svært vanskelig å leve alene med. Jeg synes denne personen er modig som "står frem" her inne. Temaet er også interessant da man sjelden eller aldri får noe innblikk i hva denne legningen innebærer for en person, nettopp fordi de trolig føler seg tvunget til å holde kjeft om den. Shame on you! Takk for at du sa noe av det jeg tenkte også. Har ikke akkurat mange plasser å snakke om dette, og det er ganske paradoksalt hvis man ikke engang skal være velkommen på en side hvor man skal kunne snakke om sine plager og bekymringer. Pedofile har blitt demonisert så mye at jeg tror folk har glemt at det er personer som kan ha behov for hjelp og omsorg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355782-er-pedofil/page/3/#findComment-3058772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bareentanke Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Takk for at du sa noe av det jeg tenkte også. Har ikke akkurat mange plasser å snakke om dette, og det er ganske paradoksalt hvis man ikke engang skal være velkommen på en side hvor man skal kunne snakke om sine plager og bekymringer. Pedofile har blitt demonisert så mye at jeg tror folk har glemt at det er personer som kan ha behov for hjelp og omsorg. ''Takk for at du sa noe av det jeg tenkte også. Har ikke akkurat mange plasser å snakke om dette, og det er ganske paradoksalt hvis man ikke engang skal være velkommen på en side hvor man skal kunne snakke om sine plager og bekymringer. Pedofile har blitt demonisert så mye at jeg tror folk har glemt at det er personer som kan ha behov for hjelp og omsorg.'' Bare hyggelig. Jeg kjente jeg ble litt "dårlig" på dine vegne og dette fant jeg unødvendig. Jeg forstår at temaet er ubehagelig for enkelte og at din legning er uforståelig for follk flest. Vi burde allikevel evne å se noe av ditt behov i denne sammnhengen, forstå til en viss grad hvor ensomt og annerledes dette må være og hvilken sorg du må føle over å ikke kunne leve slik som de fleste av oss om du velger ærligheten. Vi burde evne å forstå at du er mer enn bare pedofil... Jeg blir lei meg på vegne av meg selv og menneskeheten til tider..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355782-er-pedofil/page/3/#findComment-3058963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallan1365381102 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Først må jeg si til personen som nevnte kastrering. Det er noe av det mest trangsynte jeg har hørt! For det første minsker ikke sexlysten seg . For det andre endrer man ikke legning eller hva man tenner på. Og for det tredje har man fortsatt en penis som blir stiv. Og mener du da at man skal kappe av hele penisen? I så fall ville du da bare skapt et større problem da personen ikke ville fått ut sexuell spenning. Og det må sies at man kan ha sex / forgripe sex seksuelt uten å bruke penis!! Så.... Mattiasen: Har du noen gang vudert innleggelse? Der får du intensiv terapi og det er gratis. Jeg vet det er et langt steg, men det er et trygt og mest sannsynlig et siste steg. Mange her inne kan bli frustrerte og ikke forstå. Jeg forstår at man blir tiltrekt av det man blir tiltrekt av. Og så lenge man vet hvor grensene går ( som å forstå at det er feil å forgripe seg på et barn ikke er lov) så er man i hvert fall et skritt i riktig retning. Jeg blir frustrert over de som tar skrittet og forgriper seg. For det er ting å fantasere, men en annen ting å ødelegge og skade et barn for egoistisk sexmytelse. Da har man mistet sansen for rett og galt og blitt et egoistisk menneske. Og det er et litt vanskelig spørsmål, men narkomane kan bli høye på å snakke om dop o.l..... helt ærlig, tenner du på å snakke om dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355782-er-pedofil/page/3/#findComment-3059419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattiasen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Først må jeg si til personen som nevnte kastrering. Det er noe av det mest trangsynte jeg har hørt! For det første minsker ikke sexlysten seg . For det andre endrer man ikke legning eller hva man tenner på. Og for det tredje har man fortsatt en penis som blir stiv. Og mener du da at man skal kappe av hele penisen? I så fall ville du da bare skapt et større problem da personen ikke ville fått ut sexuell spenning. Og det må sies at man kan ha sex / forgripe sex seksuelt uten å bruke penis!! Så.... Mattiasen: Har du noen gang vudert innleggelse? Der får du intensiv terapi og det er gratis. Jeg vet det er et langt steg, men det er et trygt og mest sannsynlig et siste steg. Mange her inne kan bli frustrerte og ikke forstå. Jeg forstår at man blir tiltrekt av det man blir tiltrekt av. Og så lenge man vet hvor grensene går ( som å forstå at det er feil å forgripe seg på et barn ikke er lov) så er man i hvert fall et skritt i riktig retning. Jeg blir frustrert over de som tar skrittet og forgriper seg. For det er ting å fantasere, men en annen ting å ødelegge og skade et barn for egoistisk sexmytelse. Da har man mistet sansen for rett og galt og blitt et egoistisk menneske. Og det er et litt vanskelig spørsmål, men narkomane kan bli høye på å snakke om dop o.l..... helt ærlig, tenner du på å snakke om dette? Kastrering er absolutt bare tull ja, for det reduserer jeg f.eks. ikke behovet for nærhet. Dessuten er det de aller færreste som har behov for kastrering, kun de med forsterket seksualdrift kan ha nytte av det, men det gir alvorlige bivirkninger, i verste fall død. Nå er ikke pedofili en sykdom som man kan legges inn for og få intensiv terapi. Det som kan hjelpe meg var om det fantes et sted å gå til hvor det gikk an å få samtaler med psykolog eller sexolog, alene og i grupper, og hvor de kanskje også la opp til noen sosiale aktiviteter slik at livet ikke ble så ensomt. Det handler først og fremst om behovet for å bli behandlet som et menneske, også ville en eventuell endring av tenningsmønsteret kunne blitt en stor bonus. Jeg tenner ikke på å snakke om dette, jeg tenner ikke på å ha det slik, jeg vil ut av det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355782-er-pedofil/page/3/#findComment-3059490 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattiasen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 ''Takk for at du sa noe av det jeg tenkte også. Har ikke akkurat mange plasser å snakke om dette, og det er ganske paradoksalt hvis man ikke engang skal være velkommen på en side hvor man skal kunne snakke om sine plager og bekymringer. Pedofile har blitt demonisert så mye at jeg tror folk har glemt at det er personer som kan ha behov for hjelp og omsorg.'' Bare hyggelig. Jeg kjente jeg ble litt "dårlig" på dine vegne og dette fant jeg unødvendig. Jeg forstår at temaet er ubehagelig for enkelte og at din legning er uforståelig for follk flest. Vi burde allikevel evne å se noe av ditt behov i denne sammnhengen, forstå til en viss grad hvor ensomt og annerledes dette må være og hvilken sorg du må føle over å ikke kunne leve slik som de fleste av oss om du velger ærligheten. Vi burde evne å forstå at du er mer enn bare pedofil... Jeg blir lei meg på vegne av meg selv og menneskeheten til tider..... Setter veldig pris på din forståelse i hvert fall! Om alle tenkte sånn tror jeg verden hadde vært litt bedre. Jeg tror færre hadde blitt overgripere om de hadde noen rundt seg som de kunne dele sine problemer med i stedet for å håndtere de helt alene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355782-er-pedofil/page/3/#findComment-3059492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bareentanke Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Setter veldig pris på din forståelse i hvert fall! Om alle tenkte sånn tror jeg verden hadde vært litt bedre. Jeg tror færre hadde blitt overgripere om de hadde noen rundt seg som de kunne dele sine problemer med i stedet for å håndtere de helt alene. Jeg tror ikke vi er tjent med å lukke øynene eller i verste fall fordømme. Du finnes og er i likhet med alle oss andre så mye mer enn bare din legning. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355782-er-pedofil/page/3/#findComment-3062069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattiasen Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg tror ikke vi er tjent med å lukke øynene eller i verste fall fordømme. Du finnes og er i likhet med alle oss andre så mye mer enn bare din legning. Takk, det betydde mye å høre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355782-er-pedofil/page/3/#findComment-3062198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.