Gjest yr Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 etter å ha prøvd å slutte 13-14 ganger med opphold opp til 1 år, så er jeg nå fast bestemt på å klare det! Men...denne gangen bruker jeg Champix tabletter i tillegg.Sluttet med cigaretter forrige Søndag og alt fungerer bra! Blitt kvalm engang underveis og måtte kaste opp ! Gubben er foreløpig henvist til Datarommet sitt,skal han ha seg en røyk. Har nok lyst å slutte han også, men er fortsatt i tenkeboksen. DENNE GANGEN SKAL JEG KLARE DET !!!! 0 Siter
Gjest Snowbird Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Lykke til, dette greier du! Blir suget for sterkt så kjøp porsjonssnus. 0 Siter
Gjest oppsi Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Lykke til! Selv bedriver jeg nedtrapping for øyeblikket 0 Siter
Gjest yr Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Lykke til! Selv bedriver jeg nedtrapping for øyeblikket Fint! det gjorde jeg også i noen uker før jeg begynnte med Champix. Nå har jeg klart det i 9 dager. Denne gangen skal jeg klare det! Og til deg: Lykke til ) 0 Siter
Gjest yr Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Lykke til, dette greier du! Blir suget for sterkt så kjøp porsjonssnus. Takker så meget! Åh neidu...ingen snus i denne munnen nei! 0 Siter
Gjest oppsi Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Fint! det gjorde jeg også i noen uker før jeg begynnte med Champix. Nå har jeg klart det i 9 dager. Denne gangen skal jeg klare det! Og til deg: Lykke til ) Takk! Dette klarer du og jeg kommer etter 0 Siter
Gjest Akrakababra Skrevet 20. november 2010 Skrevet 20. november 2010 Lykke til! Selv bedriver jeg nedtrapping for øyeblikket Nedtrapping gjør pinen bare ennå verre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.