Gå til innhold

Umulig å bli kvitt hodelus

Anbefalte innlegg

Gjest Veldig fortvilet

Jeg har hatt hodelus i ett år nå og brukt masse penger på forskjellige kurer og kammer. Det slutter å klø i to-tre dager etter en kur og så er det på han igjen. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har aldri sett en lus men ser luseegg. (Hvite perler på hårstråene)Kan lus være hvite? Er det noe annet det kan være? men jeg ser tydelig egg..Noen som har hatt samme problemet og fått det bort? vurderer å bestille en legetime, men hvor bestiller jeg det? fastlegen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355895-umulig-%C3%A5-bli-kvitt-hodelus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fastlegen er rette stedet ja. Der kan de sannsynligvis ta prøver for å finne ut hva slags "bug" som har infisert deg.

Husker jeg hadde lus da det gikk på skolen. Hele familien måtte ta en kraftig kur, dyner og puter vaskes, ting vi antok som infiserte ble lagt i fryseren for å knekke det. For oss forsvant det jo, men om ikke kurer og lusekammer har hjulpet deg - så er det vel egentlig ganske klart at en tur til legen er lurt :-)

Å gå med dette kan jo ikke være noe særlig godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...