Gå til innhold

Vet ikke hva jeg skal gjøre

Anbefalte innlegg

Gjest Naturlig forklaring?

Gjør en lang historie kort her, men jeg har slitt med å komme over kjærestens utroskap,jeg tilga han, ga forholdet en sjanse, men hadde fortsatt problemer med å stole på han, vi har hatt det kjempefint lenge nå og jeg er stupforelsket men har samtidig hatt en ekkel magefølelse.

Jeg har snakket med han alvorlig om dette, siden vi begge har barn. Vi bor langt unna hverandre. Da jeg var på besøk i sommer sto facebooken hans åpen, jeg gikk i innboksen hans og der var det en mld fra ei dame med navn Sara hvor det sto "Hei, fikk en melding fra deg i natt hvor det sto at du var kåt..tror du sendte melding til feil person kjenner jeg deg?"

Hvor han svarer "ja beklager, jeg var full." Min første tanke var at han hadde truffet ei dame som het Sara på byen den kvelden, leitet hun opp på gulesider og sent melding til feil Sara..men jeg prøvde å si til meg selv at det kunne jo ha vært en kompis han skulle sende mld til på gøy.

Jeg var på besøk hos han forrige helg og da lå det en spesifisert telefonregning under stuebordet. Jeg så igjennom den og registrerte et ukjent nummer som han hadde sent flere meldinger til midt på natten. Jeg noterte nummeret og sjekket på gulesider, men det var et skjult nummer. Jeg må få vite om han er til å stole på så jeg skjulte nummeret mitt og ringte opp nummeret. Hun som tok telefonen sa "Hei, det er Sara"

Hva gjør jeg? jeg synes jo dette er meget mistenkelig. Jeg skal egentlig fly til hans by i morgen. Jeg må jo ta det opp med han, men vil ikke si at jeg har snoket. Hva skal jeg gjøre? jeg er så fortvilet og bare gråter

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/355951-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns dette høres bånn merkelig ut...

Skjønner godt at du får vondt i magen av noe sånt...

Du får ta det opp med han...og han får finne seg i at du "snoker"...siden han har vært utro før...

Slike utryggheter kan du ikke leve med...kan du vel?

Annonse

Du får ta det opp med han...og han får finne seg i at du "snoker"...siden han har vært utro før...

Du gjør nok klokt i å dumpe ham. Valgte selv å fortsette forholdet, etter hans hyppige kontakt med eksen i starten, med det resultat at jeg ikke stoler det spøtt på ham. DET er slitsomt og tærer på humøret mitt.

De er ikke verdt det, rett og slett.. Og vi fortjener da så mye bedre!!

..skulle jo ikke til deg da,bananflue, men til trådstarter :S

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...