Gjest har jeg sagt noe galt?? Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har datet en mann noen uker nå, og er redd jeg har sagt noe som kan ha såret stoltheten hans... Jeg var hos han i helgen og vi hadde sex, og han var veldig fornøyd. I dag snakket vi sammen på tlf og kom inn på sist helg, og han sa han var så glad fordi jeg hadde fått orgasme samtidig med han. Men det gjorde jeg altså ikke, noe jeg sa til han også... Nå i etterkant lurer jeg på om jeg kanskje ikke burde sagt det? Men synes det blir litt feil at han tror det når det faktisk ikke er sant, det blir som en løgn da... Jeg ga tydelig uttrykk for at jeg likte å ha sex med han på tross av dette, for jeg kommer i grunn ikke så ofte men liker jo å ha sex fordet. Jeg sa også at det ikke er noe med han eller at han er "dårlig", men at det rett og slett er at jeg må slappe av og gi slipp på kontroll, noe som ikke er så lett for meg. Menn og kvinner er jo forskjellige der. Og det er ikke sånn at jeg bare forventer å ligge der mens han gir meg orgasme, jeg må jo jobbe litt for det selv også. Så jeg er egentlig strålende fornøyd, liker ikke at det er et "press" om å få orgasme heller. Men tror ikke han helt skjønte det:( Neste gang, skal jeg "late" som eller si ja hvis han spør om jeg kom? Synes det blir litt feil også... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355974-s%C3%A5ret-stolthet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klaudia Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hva svarte han da, siden du tror han ble såret? Hvorfor trodde han du kom samtidig med ham i utgangspunktet? Høres jo nesten ut som du "faket" uten å være klar over det Tror det er viktig å ikke overdrive lyder og kroppsspråk av og til, for å kunne skille hva som er godt og hva som er helt fantastisk som feks en orgasme. Jeg pleier forøvrig selv å være ganske lydløs, men puster tungt og stønner innimellom og så sier jeg hva som er godt, og når jeg evt kommer/holder på å komme. Skjønner du syns det blir et press på deg å måtte få orgasme. Mange jenter føler de ikke blir sett på som gode i senga hvis de ikke kommer. Er vel også derfor så mange faker. Du kommer uansett ingen vei med det. Gjør bare vondt verre og du ville komme inn i en ond sirkel som det er vanskelig å komme seg ut i fra. Det er viktig med åpenhet og god kommunikasjon i et forhold. Heller gjør ham obs på hvor vanskelig det er for jenter å få orgasme (feks at bare 30% får orgasme under samleie). Og er han blant de kjekkasene som sier at alle andre jenter har kommet sammen med ham, kan du gjøre ham obs på hvor vanlig det er å fake (og feks minne ham på at han også trodde at du kom samtidig sammen med ham;) Det viktigste er at du får fram at du nyter sexen sammen med ham, selv om du ikke får orgasme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355974-s%C3%A5ret-stolthet/#findComment-3060155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har jeg sagt noe galt?? Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hva svarte han da, siden du tror han ble såret? Hvorfor trodde han du kom samtidig med ham i utgangspunktet? Høres jo nesten ut som du "faket" uten å være klar over det Tror det er viktig å ikke overdrive lyder og kroppsspråk av og til, for å kunne skille hva som er godt og hva som er helt fantastisk som feks en orgasme. Jeg pleier forøvrig selv å være ganske lydløs, men puster tungt og stønner innimellom og så sier jeg hva som er godt, og når jeg evt kommer/holder på å komme. Skjønner du syns det blir et press på deg å måtte få orgasme. Mange jenter føler de ikke blir sett på som gode i senga hvis de ikke kommer. Er vel også derfor så mange faker. Du kommer uansett ingen vei med det. Gjør bare vondt verre og du ville komme inn i en ond sirkel som det er vanskelig å komme seg ut i fra. Det er viktig med åpenhet og god kommunikasjon i et forhold. Heller gjør ham obs på hvor vanskelig det er for jenter å få orgasme (feks at bare 30% får orgasme under samleie). Og er han blant de kjekkasene som sier at alle andre jenter har kommet sammen med ham, kan du gjøre ham obs på hvor vanlig det er å fake (og feks minne ham på at han også trodde at du kom samtidig sammen med ham;) Det viktigste er at du får fram at du nyter sexen sammen med ham, selv om du ikke får orgasme. Hehe, føler ikke at jeg har faket uten å ville det, altså. Men han sa altså at han trodde jeg kom pga lydene jeg lagde og fordi jeg stoppet rett etter at han fikk orgasme (satt oppå han - men det var jo bare fordi jeg merket at han kom). Kanskje det er fordi jeg i starten ikke lagde så mye lyd fordi jeg var litt usikker, og så har det bare blitt bedre med tiden så jeg vil vise at jeg liker det ved å lage litt lyd. + at han hele tiden (før) spurte om han var bra nok og om jeg likte det, så ville på en måte gi han en bekreftelse på det ved å lage lyd. Men føler ikke det er så overdrevet, er ikke sånn at jeg skriker eller noe. stønner bare litt når det er deilig. Og grunnen til at jeg er redd jeg har såret stoltheten hans er fordi han med en gang spurte hva han kunne gjort annerledes for at jeg skulle bli fornøyd osv. Og etter det har vært litt tilbakeholden. Men jeg er jo fornøyd! Han forstår det bare ikke og jeg klarer ikke forklare det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/355974-s%C3%A5ret-stolthet/#findComment-3060442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.