Gå til innhold

Smerter i ballen

Anbefalte innlegg

Gjest Eivind007

Jeg har gått ein stund med berørings smerter oppe på høgre tesikkel. Det begynnte for flere måneder siden der d var svært vont å berøre eit punkt øverst på høgre tesikkel. Tok ein "handscan" og fant ein kul. Blei så skremt at jeg ikke turde å røre de på dager. Men har ikke funnet noen "kul" siden. Høgre testikkel henger høyere oppe enn venstre og kjennest ut som den strammer til på ein måte(oppover). Jeg må idaglilivet ta handa og prøve å presse den ned litt for å lette på smertene/ubehaget. Kjenner også at det er litt vondt ...innover/oppover fra RH tesikkel på ein måte. Går til kiropraktor for tiden, pga nederste ryggvirvel har tatt seg ein tur til høgre og låst seg der. Har lest at pungsmerter og ryggsmerter kan ha samenhang med kreft. Ryggen klikka god stund etter at smertene i pungen oppstod.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356042-smerter-i-ballen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...