Gjest JSR Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hei Mette! Jeg trenger hjelp!! Jeg er en jente på 26 år og jeg har hatt forskjellige problemer i underlivet det siste året.. Først startet det med at jeg fikk ofte "fiskelukt" nedentil og da fikk jeg flagyl og det hjelper men jeg får det igjen og igjen, i tillegg har jeg utrolig masse utflod som er tykt og en svak gulfarge på men igjen spesiell lukt, er dette normalt? Har vært hos 2 forskjellige gynekologer men ingen kan hjelpe meg og nå begynner jeg og bli frusturert for det går ut over sexlivet med min samboer.. Samtidig svir det veldig under sex og etter og får i tillegg små rifter på de ytre kjønnsleppene. Jeg har startet og ta vivag spesielt etter menstruasjon men til ingen nytte.. Håper på og få hjelp av noen snart Med vennlig hilsen JR 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/356118-underlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.