Gå til innhold

Min kjære i stillongs og ulltrøye

Anbefalte innlegg

Vi er ullfriker i familien, og elsker ulltøy (bortsett fra hun minste, som har eksem) - men én er mer ekstrem i sin kjærlighet til disse varme plaggene enn de fleste: min mann.

Når høsten kommer, stråler han over endelig å få gå med ulltrøye og stillongs igjen :-)

MEN

Jeg må ærlig innrømme at jeg etter himla mange høster, vintre og vårer med en mann i ulltøy begynner å bli litt lei - sånn estetisk sett. Mannen er jo kjempeflott, men det er ikke så veldig sexy med stillongs.... :-(

Han har en jobb med røft arbeidstøy, så når han kommer hjem, tar han av seg utetøyet, og går bare rundt inne i ulltøyet... Ekstremt sjelden (når vi bare er hjemme) at han går i bukse om vinteren - eller en vanlig genser eller skjorte.

Han kler seg fint når vi skal "ut" eller få besøk, så det er jo greit nok - men ikke til vanlig når det bare er oss.

Jeg har tenkt lenge at jeg skal nå ikke klage, jeg er jo kjempeglad i mannen uansett hvordan han kler seg, men jeg blir litt fed-up... Jeg sa det til ham på en pen måte her en dag. Han ble nok litt overrasket, og litt lei seg. Og så sa han i går at han ikke hadde lyst til å gjøre noe med det...

Jaja.... Sånn går no dagan...

*sukk*

Fortsetter under...

• Svar 119
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• frosken

10

• Lillemus

8

• ShitDiddelyDo

3

Uff, prust, nå måtte jeg le.

Det er ikke vondt ment, altså. Men det er tydelig at dere må elske hverandre høyt og ha et godt liv sammen når dette er et tema :)

Ja, vi elsker hverandre, på godt og vondt - men denne høsten er jeg møkkalei ulltøyet og en brun fleece han bor i :-((((

Og han har én eneste dongeribukse, til vanlig går han i arbeidstøy eller sånn typiske turbukser. De er helt OK når han er på jobb, men ikke resten av dagen... Og han haaaaater å kjøpe tøy. Jeg kjøper det meste av annet tøy til ham, men akkurat bikser må han nesten prøve selv i butikken.

Uff, prust, nå måtte jeg le.

Det er ikke vondt ment, altså. Men det er tydelig at dere må elske hverandre høyt og ha et godt liv sammen når dette er et tema :)

''Det er ikke vondt ment, altså. Men det er tydelig at dere må elske hverandre høyt og ha et godt liv sammen når dette er et tema :)''

Hehe, du kan så si. Men må nok si jeg hadde blitt litt misfornøyd om det var min mann. Og ofte har jeg lyst til bare å trekke i "kosebuksa" selv, men tar i det minste på meg et par jeans (det typiske hjemmeplagget). En ting er at en selv ønsker å være et mininum av vellkledd, men det har også litt med respekt for hverandre som partnere å gjøre.

Skal du pusse opp mannen også nå ? ;o)

Nå tror jeg du har fått oppussing hjernen prust:-)

Ha - ha - ha :-)))))

Nå fikk jeg meg en god latter! Sitter her med stearinlys tent og fyr i ovnen, mens min kjære "ullete" mann er på jobbreise :-)

Stakkars mannen min - ja vet du hva han sa da jeg hintet om at ulltøyet ikke var så stilig å se på sånn hver eneste dag? Han beskrev den reklamen for gjenvinning, om hun kjerrringa som skyller og bretter og stapper mannen sin inn i et skap, og så kommer det en ny mann på døra :-)

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Ha - ha - ha :-)))))

Nå fikk jeg meg en god latter! Sitter her med stearinlys tent og fyr i ovnen, mens min kjære "ullete" mann er på jobbreise :-)

Stakkars mannen min - ja vet du hva han sa da jeg hintet om at ulltøyet ikke var så stilig å se på sånn hver eneste dag? Han beskrev den reklamen for gjenvinning, om hun kjerrringa som skyller og bretter og stapper mannen sin inn i et skap, og så kommer det en ny mann på døra :-)

''Han beskrev den reklamen for gjenvinning, om hun kjerrringa som skyller og bretter og stapper mannen sin inn i et skap, og så kommer det en ny mann på døra :-)''

He he, han har ihvertfall humor ;-)

''Det er ikke vondt ment, altså. Men det er tydelig at dere må elske hverandre høyt og ha et godt liv sammen når dette er et tema :)''

Hehe, du kan så si. Men må nok si jeg hadde blitt litt misfornøyd om det var min mann. Og ofte har jeg lyst til bare å trekke i "kosebuksa" selv, men tar i det minste på meg et par jeans (det typiske hjemmeplagget). En ting er at en selv ønsker å være et mininum av vellkledd, men det har også litt med respekt for hverandre som partnere å gjøre.

Vi er ikke så veldig pyntete av oss, men på jobb har jeg typisk dongeribukse + pen genser, eller tights + tunika eller tights + ullkjole, eller skjørt + topp+støveletter....

Gidder aldri å skifte når jeg kommer hjem, men jeg er jo sånn helt greit presentabel da, tenker jeg.

Han tar da av seg jobbtøyet, og tusler rundt i den himla stillongsen...

Ja, det har litt med respekt for den andre å gjøre.... Vennene våre har småertet han litt for det i mange år, og jeg har bare ledd med og tenkt at det er nå helt greit. Men akkurat det siste året har egj fått litt nok.

Men for all del - det er ikke noe big-deal, bare en sånn hverdagsirritasjon...

''Han beskrev den reklamen for gjenvinning, om hun kjerrringa som skyller og bretter og stapper mannen sin inn i et skap, og så kommer det en ny mann på døra :-)''

He he, han har ihvertfall humor ;-)

Ja, han har masse humor, og vi har det veldig gøy sammen :-)

Du får kjøpe en kaftan som han bare kan tre utenpå, så ser du ikke ullstillongsen :-)

http://audiophilianervosa.com/DemisRoussos.jpg

Alt hva dere finner på!!!!!!

Ja, skal se han stiller med en sånn til helga når vi skal ha fest her :-)))))))

Uff....

Synes egentlig det der høres litt behagelig ut. En praktisk mann!

Men hvis du sliter tilstrekkelig med dette kan du jo f.eks. styre ham i retning en sånn heldekkende joggesak som visstnok er så populære i dag. De ser ganske behagelige ut, tross Ole Brumm-looken.

En fin julegave fra deg til ham!

''Han kler seg fint når vi skal "ut" eller få besøk''

Og det er en julegave han til og med kan bruke ute blant folk!

Annonse

Synes egentlig det der høres litt behagelig ut. En praktisk mann!

Men hvis du sliter tilstrekkelig med dette kan du jo f.eks. styre ham i retning en sånn heldekkende joggesak som visstnok er så populære i dag. De ser ganske behagelige ut, tross Ole Brumm-looken.

En fin julegave fra deg til ham!

''Han kler seg fint når vi skal "ut" eller få besøk''

Og det er en julegave han til og med kan bruke ute blant folk!

Tror faktisk jeg foreslo det til ham den dagen jeg hintet om at ikke ulltøyet var så veldig sexy...

Han er ganske stor og bredskuldret, mannen min, så han inni en lysegul eller turkis one-piece hadde nok tatt pusten fra alle og enhver...

*grøss*

Tror faktisk jeg foreslo det til ham den dagen jeg hintet om at ikke ulltøyet var så veldig sexy...

Han er ganske stor og bredskuldret, mannen min, så han inni en lysegul eller turkis one-piece hadde nok tatt pusten fra alle og enhver...

*grøss*

Men siden du er kvinne er det naturligvis din jobb å ta klesvasken.

Det må da være veldig praktisk for deg at han ikke går i annet i 6 måneder?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...