Gå til innhold

Min kjære i stillongs og ulltrøye

Anbefalte innlegg

Tror faktisk jeg foreslo det til ham den dagen jeg hintet om at ikke ulltøyet var så veldig sexy...

Han er ganske stor og bredskuldret, mannen min, så han inni en lysegul eller turkis one-piece hadde nok tatt pusten fra alle og enhver...

*grøss*

Nå ler jeg høyt her. Selv om jeg aldri har sett mannen din så så jeg han for meg i en gul one-piece. ROTFL

Fortsetter under...

• Svar 119
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• frosken

10

• Lillemus

8

• ShitDiddelyDo

3

Men siden du er kvinne er det naturligvis din jobb å ta klesvasken.

Det må da være veldig praktisk for deg at han ikke går i annet i 6 måneder?

Siden jeg er kvinne, så har jeg ansvar for klesvasken, joda, det stemmer det.

Ja, i og med at en bruker ulltrøye flere dager enn en bruker bomullstøy, og at han ikke nødvendigvis trenger å ha på seg gullende rent tøy å jobben, så er det lite klesvask av hans tøy ja.

Det eneste er sokkene. De sprer seg for alle vinder, og det er sjeldent parrete sokker i hans skuff, noe som kvlaifiserer for hans største irritasjonsmoment ift meg her i heimen,,, Jeg skjønner ikke at det er så mye å hisse seg opp for ;-)

Men vi har jo tre barn, deriblant en aktiv keeper, så det er enortm med klesvask likevel!

Siden jeg er kvinne, så har jeg ansvar for klesvasken, joda, det stemmer det.

Ja, i og med at en bruker ulltrøye flere dager enn en bruker bomullstøy, og at han ikke nødvendigvis trenger å ha på seg gullende rent tøy å jobben, så er det lite klesvask av hans tøy ja.

Det eneste er sokkene. De sprer seg for alle vinder, og det er sjeldent parrete sokker i hans skuff, noe som kvlaifiserer for hans største irritasjonsmoment ift meg her i heimen,,, Jeg skjønner ikke at det er så mye å hisse seg opp for ;-)

Men vi har jo tre barn, deriblant en aktiv keeper, så det er enortm med klesvask likevel!

Men dette med sokker er et generelt mysterium. De forsvinner alltid, men aldri i par. Og like forbanna sikkert er det at de dukker opp igjen, og da på de merkeligste steder.

Jeg er ikke veldig overtroisk, men dette med sokker som forsvinner finner jeg det merkelig at de ikke har tatt opp på et av disse ånde-programmene som er på populære om dagen. Martha og Snåsa har også vært mistenkelig stille rundt problemstillingen.

Her loffer vi ofte rundt i joggeklær når vi ikke skal noe spesielt. Har ingen problemer med det. Vanskene her dukker opp når vi skal noe spesielt, han er faktisk helt krise på å vurdere hva som er presentabelt og ikke han min.

Jaja. Vi har alle vårt ;o)

Men dette med sokker er et generelt mysterium. De forsvinner alltid, men aldri i par. Og like forbanna sikkert er det at de dukker opp igjen, og da på de merkeligste steder.

Jeg er ikke veldig overtroisk, men dette med sokker som forsvinner finner jeg det merkelig at de ikke har tatt opp på et av disse ånde-programmene som er på populære om dagen. Martha og Snåsa har også vært mistenkelig stille rundt problemstillingen.

Vi har blitt flinkere til å parre sokkene når vi legger dem oppi skittentøykorga - da er det færre som forsvinner på veine fra kroppen - golvet - skittentøykorga - ned trappa til vaskerommet - inni vaskemaskinen - inni tørketrommel eller henges opp - legges i bunke sammen med annet rent tøy - legges på plass i skapet.

Ja, det er et merkelig fenomen. Men jeg har noen venninner med stor familie som sier at de absolutt ikke har det problemet. Sokkene forsvinner ikke!

Annonse

Ha - ha - ha :-)))))

Nå fikk jeg meg en god latter! Sitter her med stearinlys tent og fyr i ovnen, mens min kjære "ullete" mann er på jobbreise :-)

Stakkars mannen min - ja vet du hva han sa da jeg hintet om at ulltøyet ikke var så stilig å se på sånn hver eneste dag? Han beskrev den reklamen for gjenvinning, om hun kjerrringa som skyller og bretter og stapper mannen sin inn i et skap, og så kommer det en ny mann på døra :-)

'Hun er ikke snill' sa fireårigen min da hun så den reklamen for noen dager siden.

Du får passe deg så du ikke havner i den kategorien :)

Hva med ei god joggebukse da. Her i huset lever vi i slike nå om høsten/vinteren.

Dette er favoritten :)

http://www.intersport.no/Product/292625(BC_2)/nike-cuffed-brushed-motion-pant/

Den Adidas buksa var grei, den grå var fæl :-(

Han har forresten en svart treningsbukse som likner den sorte Adidasbuksa på linken, osm han også går med innimellom, da UTEN stillongs under (tror ejg da)

Den Adidas buksa var grei, den grå var fæl :-(

Han har forresten en svart treningsbukse som likner den sorte Adidasbuksa på linken, osm han også går med innimellom, da UTEN stillongs under (tror ejg da)

Den grå er komfortabel, varm og myk. Finnes også i blå og svart om det var fargen du ikke "tente" på. Den er dessuten sexy den også hehe.

Den grå er komfortabel, varm og myk. Finnes også i blå og svart om det var fargen du ikke "tente" på. Den er dessuten sexy den også hehe.

Joda, den er sikkert komfortabel, varm og myk, men jeg synes fasongen på sånne joggebukser ikke er noe fine....

Jeg har én sånn myk bukse. Den bruker jeg kun hvis jeg dusjer/bader seint på kvelden og ikke skal legge meg med en gang. Har nok aldri hatt den på meg før klokka 22 om kvelden ;-) Kunne ikke finne på å gå ut i den.

Kanskje du skulle kjøpe noe pen-ulltøy han kan ha på hjemme?

Men jeg må egentlig si at jeg skjønner han godt. Her er vi joggebuksefantaster begge to, det første vi gjør når vi kommer hjem er å skifte. Trange olabukser gjør seg lissom ikke når man skal plane ut i sofaen etter en lang arbeidsdag.

Men vi er samkjørte der, så det er ihvertfall ingen som irriterer seg over den andre...

Annonse

Joda, den er sikkert komfortabel, varm og myk, men jeg synes fasongen på sånne joggebukser ikke er noe fine....

Jeg har én sånn myk bukse. Den bruker jeg kun hvis jeg dusjer/bader seint på kvelden og ikke skal legge meg med en gang. Har nok aldri hatt den på meg før klokka 22 om kvelden ;-) Kunne ikke finne på å gå ut i den.

Vi er forskjellige. Jeg bor i mine på kvelden og det gjør meg ingenting å trekke på meg ei et par god vintersko, slenge på meg ei lue og vanter, gode dunjakken min og rase bort på butikken :) Er det ekstra kaldt trekker jeg skibuksa utenpå. Her handler det om ikke å fryse hehe

Vi er forskjellige. Jeg bor i mine på kvelden og det gjør meg ingenting å trekke på meg ei et par god vintersko, slenge på meg ei lue og vanter, gode dunjakken min og rase bort på butikken :) Er det ekstra kaldt trekker jeg skibuksa utenpå. Her handler det om ikke å fryse hehe

Jeg er ikke sånn som tripper rundt i ufornuftig tøy ute - er det kaldt, kler jeg meg skikkelig :-)

Men - godt er det at vi er forskjellige. Jeg bærer over med mannen min, han er god som gull, men det var godt å lufte seg litt her på DOL :-)

Jeg er ikke sånn som tripper rundt i ufornuftig tøy ute - er det kaldt, kler jeg meg skikkelig :-)

Men - godt er det at vi er forskjellige. Jeg bærer over med mannen min, han er god som gull, men det var godt å lufte seg litt her på DOL :-)

Litt lufting kan gjøre godt :) Ta godt vare på hverandre. Som min svigerinne sa: hun forbannet skorotet i gangen min lillebror lagde. Etter hans bortgang savnet hun det...

AneM1365380603

Morsomt innlegg, selv om jeg i grunnen ikke har så mange meninger. Skjønner deg litt også ;)

Tidligere ergret jeg meg over at mannen min gikk i morgenkåpe "halve dagen" i helgene. Ringte det på døra ble det sånn voldsom fart på han, og ikke kunne han åpne heller.

Fremdeles sliter han med å finne klær til ungene når han står opp med dem, men det er en annen sak ;)

''Det er ikke vondt ment, altså. Men det er tydelig at dere må elske hverandre høyt og ha et godt liv sammen når dette er et tema :)''

Hehe, du kan så si. Men må nok si jeg hadde blitt litt misfornøyd om det var min mann. Og ofte har jeg lyst til bare å trekke i "kosebuksa" selv, men tar i det minste på meg et par jeans (det typiske hjemmeplagget). En ting er at en selv ønsker å være et mininum av vellkledd, men det har også litt med respekt for hverandre som partnere å gjøre.

Ja, ja, vi er alle forskjellige :)

Jeg kler meg gjerne litt "pent", spesielt om vi skal utenfor dørene, men går stort sett i presentable klær. Men det er meg. Så lar jeg samboeren min få være seg :)

Morsomt innlegg, selv om jeg i grunnen ikke har så mange meninger. Skjønner deg litt også ;)

Tidligere ergret jeg meg over at mannen min gikk i morgenkåpe "halve dagen" i helgene. Ringte det på døra ble det sånn voldsom fart på han, og ikke kunne han åpne heller.

Fremdeles sliter han med å finne klær til ungene når han står opp med dem, men det er en annen sak ;)

Mannen min irriterer seg over dersom ungene eller jeg går rundt halvveis påkledt lørdag og søndag formiddag. Jeg syntes det var herlig å spise forkost i underbukse da jeg var barn, og jeg synes egentlig fremdeles det er deilig å tusle rundt i bare truse og t-skjorte en stund etter jeg har stått opp. Men jeg gjør det sjelden, fordi jeg vet at mannen min ikke liker det. Når ungene og jeg er alene, går vi sånn lenge :-)

AneM1365380603

Mannen min irriterer seg over dersom ungene eller jeg går rundt halvveis påkledt lørdag og søndag formiddag. Jeg syntes det var herlig å spise forkost i underbukse da jeg var barn, og jeg synes egentlig fremdeles det er deilig å tusle rundt i bare truse og t-skjorte en stund etter jeg har stått opp. Men jeg gjør det sjelden, fordi jeg vet at mannen min ikke liker det. Når ungene og jeg er alene, går vi sånn lenge :-)

Jeg synes det bare er stress, så derfor gjør jeg det ikke lenger. Hver lørdag kommer det besøk ca kl 11. Vi har en fast gjest som kommer da, i tillegg til nabobarn som ringer på. Søndager er det avisselgere og nabobarn, og jeg åpner ikke døra i morgenkåpa.

Den dagen faren for storinnrykk på den tiden er over, ja da gjør jeg som du liker :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...