Gå til innhold

Min kjære i stillongs og ulltrøye

Anbefalte innlegg

Joda, den er sikkert komfortabel, varm og myk, men jeg synes fasongen på sånne joggebukser ikke er noe fine....

Jeg har én sånn myk bukse. Den bruker jeg kun hvis jeg dusjer/bader seint på kvelden og ikke skal legge meg med en gang. Har nok aldri hatt den på meg før klokka 22 om kvelden ;-) Kunne ikke finne på å gå ut i den.

Slike bukser er etter-trening-og-dusj-bukser her i heimen også. :o)

Fortsetter under...

• Svar 119
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• frosken

10

• Lillemus

8

• ShitDiddelyDo

3

Vi har blitt flinkere til å parre sokkene når vi legger dem oppi skittentøykorga - da er det færre som forsvinner på veine fra kroppen - golvet - skittentøykorga - ned trappa til vaskerommet - inni vaskemaskinen - inni tørketrommel eller henges opp - legges i bunke sammen med annet rent tøy - legges på plass i skapet.

Ja, det er et merkelig fenomen. Men jeg har noen venninner med stor familie som sier at de absolutt ikke har det problemet. Sokkene forsvinner ikke!

Til gubben kan du jo bare kjøpe 15 par like, svarte sokker. :o) Problemet løst.

Da kjæresten min kom hit på middag første gang tok han opp innesko fra veska. Der sto jeg barbeint i leggings og tunika og måpte. Han hadde på seg dress og slips, og dette var noe som var uvant for meg. Kan tilføye at han hadde med stor bukett røde roser til meg også;-)

Da kjæresten min kom hit på middag første gang tok han opp innesko fra veska. Der sto jeg barbeint i leggings og tunika og måpte. Han hadde på seg dress og slips, og dette var noe som var uvant for meg. Kan tilføye at han hadde med stor bukett røde roser til meg også;-)

Jeg hadde tatt det for gitt at middagsinvitasjon = pynte seg litt, med mindre det ble sagt at det var uformelt, eller man kjente personen godt nok/hadde vært der mange nok ganger til å vite hva som var forventet.

Jeg hadde tatt det for gitt at middagsinvitasjon = pynte seg litt, med mindre det ble sagt at det var uformelt, eller man kjente personen godt nok/hadde vært der mange nok ganger til å vite hva som var forventet.

Han kom rett fra jobb så dress og slips var ikke uventet, men jeg er ikke vant til at menn har andre sko i veska. Dette var midt på sommeren og jeg hadde på meg ny leggings og tunika, men var barbeint da jeg åpnet døra.

Jakka og slipset fløy av ganske raskt etter at jeg ba han sette seg og slappe av;-)

Annonse

''Hehe... etter en del år på dol, så er noen svar man kan forutse...*s*''

Absolutt :-)

Jeg vurderer å kjøpe meg nye støvletter (og det må vel da innrømmes at jeg ikke har hatt støvletter på _svært_mange år). Spurte niesen min hva hun syntes om dem, og hun svarte at absolutt alt ville være en enorm fremgang fra tidligere, da hun ikke kan huske å ha sett meg ha på noe som helst annet enn joggesko og noen vinter-mefisto. Hun glemte imidlertid alle de gangene hun har sett meg med tøfler!

Gjest Nickløsheletiden

Jeg vurderer å kjøpe meg nye støvletter (og det må vel da innrømmes at jeg ikke har hatt støvletter på _svært_mange år). Spurte niesen min hva hun syntes om dem, og hun svarte at absolutt alt ville være en enorm fremgang fra tidligere, da hun ikke kan huske å ha sett meg ha på noe som helst annet enn joggesko og noen vinter-mefisto. Hun glemte imidlertid alle de gangene hun har sett meg med tøfler!

Hva tar du på deg på føttene hvis du skal ut på en middag, julebord osv, hvor det forventes at du er litt fin ? :-)

Hva tar du på deg på føttene hvis du skal ut på en middag, julebord osv, hvor det forventes at du er litt fin ? :-)

Har en nødløsning klar, men niesen pleier ikke å være med meg i slike sammenhenger. I familieselskapene fungerer svarte (ull)sokker som regel godt. Også har jeg faktisk bunadsskol!

''Hva tar du på deg på føttene hvis du skal ut på en middag, julebord osv, hvor det forventes at du er litt fin ? :-)''

Der sliter jeg litt akkurat nå! Skal på julebord om et par uker og jeg eier jo ikke pent fottøy til utebruk! Vi bor i gangavstand (1 liten km) og har tenkt å gå og jeg ender vel opp med å ta med pene sko (har jeg pene sko som passer til den nye kjolen?!) og gå i mine gode, varme og ikke så pene Sorel sko tenker jeg... *hehe*

''Da kjæresten min kom hit på middag første gang tok han opp innesko fra veska.''

*Fnis* Da hadde jeg hatt store problemer med å holde maska!

Men tøfler er vel neppe noe alternativ til støvletter :-)

''Hva tar du på deg på føttene hvis du skal ut på en middag, julebord osv, hvor det forventes at du er litt fin ? :-)''

Der sliter jeg litt akkurat nå! Skal på julebord om et par uker og jeg eier jo ikke pent fottøy til utebruk! Vi bor i gangavstand (1 liten km) og har tenkt å gå og jeg ender vel opp med å ta med pene sko (har jeg pene sko som passer til den nye kjolen?!) og gå i mine gode, varme og ikke så pene Sorel sko tenker jeg... *hehe*

Jeg kom plutselig på at det kanskje ikke heter støvletter det jeg har kjøpt. Hmmm.... hva heter sånne: http://www.merrell.com/UK/en-GB/Product.mvc.aspx/W-F-F/20172W/49621/Women/Footwear/Filters/Womens/Nicolette/Coffee-Bean/J75208

Annonse

''Da kjæresten min kom hit på middag første gang tok han opp innesko fra veska.''

*Fnis* Da hadde jeg hatt store problemer med å holde maska!

Når er det lov å ha med innesko for menn, da? Bare bryllup og konformasjon, eller ikke da engang?

Men tøfler er vel neppe noe alternativ til støvletter :-)

Har nettopp bestemt meg for å kjøpe disse : http://www.merrell.com/UK/en-GB/Product.mvc.aspx/W-F-F/20172W/49621/Women/Footwear/Filters/Womens/Nicolette/Coffee-Bean/J75208

Har deponert på et par, og nå tror jeg at jeg skal impregnere dem og ta dem i bruk. Men heter det støvletter?

Mine usedvanlig velbrukte vinter-mefisto har gjort nytten i alle sammenhenger. Setter de bare ytterst i gangen når jeg kommer på besøk til noen, og håper at den manglende stilen ikke blir lagt merke til...*s*

Jeg brukte mine Sorel-sko til og fra jobb flere dager i fjor, da det var styggkaldt til Østlandet å være. Kåpe og skjørt ... og Sorel! :-)

Funket bra det.

Gjest Nickløsheletiden

Det blir litt kaldt å gå ute med pensko, tror jeg :-) Kjøp deg et par støvletter du og så skifter du når du kommer frem :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...