Gå til innhold

Min kjære i stillongs og ulltrøye

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 119
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• frosken

10

• Lillemus

8

• ShitDiddelyDo

3

Jeg skjønner godt din frustrasjon - menn i tights/stilongs er ikke lekkert.

Jeg synes du skal si til han at stilongs er et lite mandig plagg, så skal du nok se at han plutselig dukker opp i bukser igjen ;-)

He he:-)

Han var borte fire dager denne uka, og kom hjem i går kveld. Da han kom, hadde han dongeribukse, og jammen stilte han i dongeribukse, fin genser og tøff vinterjakke (ikke ny altså, men en han ikke har brukt før i høst) i dag :-) Og uten stillongs!

Jeg hadde ikke brydd meg om dette. Jeg er en frysepinn, så jeg dasser jeg rundt i tøfler og kofte, når det er kaldt. Men jeg er nøye på klærne når jeg skal utenfor døren.

Så vittig!

Du var vel den siste jeg kunne se for meg i tøfler og kofte :-DDD

Gjest Nickløsheletiden

He he:-)

Han var borte fire dager denne uka, og kom hjem i går kveld. Da han kom, hadde han dongeribukse, og jammen stilte han i dongeribukse, fin genser og tøff vinterjakke (ikke ny altså, men en han ikke har brukt før i høst) i dag :-) Og uten stillongs!

Tøffel ;-)

Jeg hadde ikke brydd meg om dette. Jeg er en frysepinn, så jeg dasser jeg rundt i tøfler og kofte, når det er kaldt. Men jeg er nøye på klærne når jeg skal utenfor døren.

Jeg synes også det er stor forskjell på "inne med bare familoien" og "ute blant folk". Hvis man ikke kan få slappe av med behagelige klær i hjemmets lune rede, kan man vel aldri gjøre noe slikt :-)

Men stillongs er jo ikke akkurat lekkert da.

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Nei - det var vel ikke tøflete gjort vel?

Synes han er søt jeg, som prøver å vise meg fra sin beste side :-)

Jeg bare tøyser prust. Jeg synes det er et svært sympatisk trekk av mannen din faktisk og ta til etteretning det du sier. Det viser at han bryr seg :-)

Gjest Nickløsheletiden

Jeg synes også det er stor forskjell på "inne med bare familoien" og "ute blant folk". Hvis man ikke kan få slappe av med behagelige klær i hjemmets lune rede, kan man vel aldri gjøre noe slikt :-)

Men stillongs er jo ikke akkurat lekkert da.

''Men stillongs er jo ikke akkurat lekkert da''

Det kommer helt an på mannen og hva slags rompe og lår han har . Spør du meg, kan det jo være sexy på den rette mannen :-)

Jeg bare tøyser prust. Jeg synes det er et svært sympatisk trekk av mannen din faktisk og ta til etteretning det du sier. Det viser at han bryr seg :-)

Godt du bare tullet.... ;-)

Nå ligger han i vant positur og sover på sofaen. I _kortermet_ ulltrøye (en fin ny jeg har kjøpt til ham) og dongeribukse :-)

Så fin at!

Det kommer helt an på mannen og hva slags rompe og lår han har . Spør du meg, kan det jo være sexy på den rette mannen :-)

Tenker bare på denne filmen - "men in tights"! :-)

http://www.moviegoods.com/Assets/product_images/1020/204718.1020.A.jpg

Gjest Nickløsheletiden

Godt du bare tullet.... ;-)

Nå ligger han i vant positur og sover på sofaen. I _kortermet_ ulltrøye (en fin ny jeg har kjøpt til ham) og dongeribukse :-)

Så fin at!

Det tviler jeg ikke på :-) Godt du er fornøyd :-)

Annonse

Gjest sjøstjerna

Usj

Ikke hver dag.

Jeg elsker se på velkledde menn som lukter godt.

Stillongs og ulltrøye... usj.

Usj

Ikke hver dag.

Jeg elsker se på velkledde menn som lukter godt.

Stillongs og ulltrøye... usj.

Det er da ingen som orker og være velkledde døgnet rundt, 7 dager i uka:-) Jeg foretrekker nok også joggebukse framfor stillongs på menn, men det er da ikke slike ting som betyr noe i hverdagen, synes jeg.

Som andre har sagt her: "Hvis man ikke skal få lov til og slappe av hjemme, når skal man da gjøre det?"

''Går du i sokkelestene da?''

Ja...

Jeg klarer ikke og gå i sokkelesten. Det er det verste jeg vet. Det er kaldt, hardt og "tassete":-) Så uansett hvor jeg skal på besøk, så har jeg med meg sko eller tøfler for innebruk:-)

Gjest sjøstjerna

Det er da ingen som orker og være velkledde døgnet rundt, 7 dager i uka:-) Jeg foretrekker nok også joggebukse framfor stillongs på menn, men det er da ikke slike ting som betyr noe i hverdagen, synes jeg.

Som andre har sagt her: "Hvis man ikke skal få lov til og slappe av hjemme, når skal man da gjøre det?"

Dersom man alltid slapper av i stillongs og trøye hjemme, kan han være sikker på å ikke bli forført av meg i alle fall. Tvert om- det er så avtennende at usj....! Han trenger ikke nærme seg heller.

MEN det må da gå ann å gjøre begge deler? Og noen dager se sjusket ut- og andre dager være litt fin for sin kjære?

Ja, mannen min har også kraftige lår - steinharde lårmuskler som brukes til slalåm og telemarkskjøring om vinteren, og en del hardt arbeid om sommeren. Koss-lår, eller kanskje heller Alberto Tomba lår :-)

Veldig vanskelig å kjøpe bukse til :-(

De høres ganske like ut i kroppen ja.

Tenkte forresten på deg i går, da vi vandret rundt i ullundertøyet begge to. Etter timer på siden og siden trilletur, var det deilig å bare vandre rundt slik... og ja, jeg nøt synet av ham. :-)

''Det kommer helt an på mannen og hva slags rompe og lår han har . Spør du meg, kan det jo være sexy på den rette mannen :-)

''

Joda, Brad Pitt skal slippe inn i stillongs hos meg, han!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...