Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var hos legen for å få resept på p-piller som jeg har brukt i tre år.hun sa jeg trengte å ta en underlivsundersøkelse da jeg ikke har tatt det før.(jeg er 22 år)jeg syntes dette hørtes unødvendig ut da jeg har hatt bare en og samme partner hele tiden.Jeg har dessuten tatt en chlamydiatest hos en annen lege ved urinprøven og denne var helt fin.Jeg føler meg dessuten helt frisk nedentil og har ingen ubehag.Trenger jeg virkelig den? jeg vet at det er vanlig og ta celleprøver men det er ikke før man er 25 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35626-underlivsunders%C3%B8kelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg er langt på vei enig med deg, men mange leger føler et stort ansvar for unge kvinners underliv, spesielt med hensyn til chlamydia-undersøkelse, og det skal vi bare være glad for. Jeg synes du skal føre amme argument for din lege som for meg og fortelle at du helst vil slippe undersøkelse. Mon ikke legen vil respektere det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...