Gå til innhold

Jeg hører aldri noe fra han....

Anbefalte innlegg

Gjest følelsmessig berg-og-dalbane

Har datet en mann i ca 3 mnd, vi har enda ikke definert oss som sammen., selv om begge egentlig tror det kan bli mer seriøst.... I løpet av denne tiden har han vært ute på jobb et par uker og et par uker hjemme. Problemet er at jeg hører så lite fra han når vi ikke er sammen! Dette sliter meg sånn ut. Når vi ser hverandre er det veldig hyggelig og jeg tviler egentlig ikke på at han er interessert. Men så når vi ikke ser hverandre, så hører jeg ingenting!! Kan sende han meldinger han ikke svarer på før etter et par dager og han ringer aldri på eget initiativ. Det tar derfor ikke lang tid før jeg begynner å tvile på følelsene hans for meg. Selv om jeg sier til meg selv at han er av den typen som ikke liker å sende meldinger eller snakke i telefonen. I "min verden" hadde jeg hørt fra han dersom han virkelig hadde vært interessert, tenker han aldri på meg når vi ikke er sammen?? da hadde han vel sendt en melding.

Av og til har jeg nesten begynt å avskrive han - tror at han ikke er interessert lenger, før jeg kan treffe han igjen og alt er like hett som før. Dette sliter meg sånn ut, følelsesmessig berg-og-dalbane. Jeg føler jeg aldri blir helt sikker på følelsene mine - eller hans. Har prøvd å ta det opp med han, hvorfor han ikke svarer på mld osv. Da ble han nesten sint og sa han hadde jo svart så fort han hadde tid (et par dager senere...) Må kanskje legge til at han har aldri vært i et langvarig forhold før (han er 30 år), kanskje det kan ha noe med det å gjøre? At han ikke er vant til å måtte forholde seg til en annen person på den forpliktende måten? Eller er noen menn virkelig bare sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356284-jeg-h%C3%B8rer-aldri-noe-fra-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare det at han blir sint når du tar opp "problemet" bekrefter dine mistanker. Kvitt deg med han - det er ikke normal reaksjon - han bare "bruker" deg. Har du tenkt på hvorfor han blir sint? Du treffer spikeren på hodet!

Alle klarer å sende en melding før det går flere dager eller ta initiativ til å ringe.....Jeg skjønner at det kan skje av og til, men slik du fremstiller det er det ikke snakk om av og til

Du har svart på spørsmålet ditt selv, og jeg tror det er riktig. Du er "kjekk å ha"......

Når han reagerer med sinne så er det noe muffins. Jeg selv har en kjæreste som ikke sender meldinger i hytt og pine men han gir lyd fra seg når vi har vært borte fra hverandre noen dager. Ut i fra det du skriver så ville jeg ikke ha satset noe mer på han, du blir bare ødelagt av dette forholdet.

Gjest Fru Nitters datter

Jeg tror det kan ha noe med både det at han har vært singel så lenge og ikke er vant til å ta hensyn, ha noen å tenke på og sende meldinger til, og at "enkelte menn bare er sånn". Da mener jeg at noen liker seg alene, og etter å aldri ha vært i noe forhold har han ingen trening i hvordan det fungerer rett og slett. Jeg ville ikke gitt ham opp så fort hvis alt ellers er bra.

Annonse

Hva mener du med at det kan avklare ting?

Hvis du lar være å kontakte han og lar han ta initiativ ser du om han er interessert i deg eller bare har deg som tidsfordriv. Det klareste tegnet er om han aldri kontakter deg, da er han ikke interessert. Dette er vondt og fantastisk vanskelig, men det er den raskeste måten å finne ut om noen er interessert eller ikke.

Hvis du lar være å kontakte han og lar han ta initiativ ser du om han er interessert i deg eller bare har deg som tidsfordriv. Det klareste tegnet er om han aldri kontakter deg, da er han ikke interessert. Dette er vondt og fantastisk vanskelig, men det er den raskeste måten å finne ut om noen er interessert eller ikke.

Det var akkurat det jeg mente.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...