Gjest Hjelp123 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hei. Jeg er ei jente på 21 år som har hatt kjæreste i 2 år. Han er 22 år. Problemet vårt er at nå i den siste måneden så har vi bare hatt sex 1 gang, og da jeg spurte hva som var galt så svarte han at han ikke viste. Han er en travelt opptatt gutt som resulterer i at vi alltid legger oss sent og da er vi alltid trøtte. Det har vært flere ganger når jeg eventuelt har hatt lyst på sex at han ikke har orket, og da har jeg mast om :" er det noe galt" - og da har han blitt irritert og svart jeg må slutte å tenke slikt. Vi bor også hjemme hos foreldrene hans og vi må alltid være stille når vi har sex,noe som gjør at vi ikke har det mest dyriske sexlivet,men når vi har vært alene så har det vært mye bedre. Han sier det er mange sider ved meg som gjør han lykkelig,men han vet ikke hvorfor han ikke vil ha sex, noe som gjør at han vil avslutte forholdet hvis dette ikke blir bedre. Han synes dette er flaut,så det er veldig vanskelig å snakke med han om det. Han har ingen sykdommer eller problemer generelt. Vi krangler aldri og vi har det veldig bra sammens. Nå er det derimot vært helt hysterisk ved at jeg ikke får fred ved tanken på at det kan bli slutt, så jeg maser og gråter hele dagen... Dette i seg selv vil sikkert ikke friste til sex. Jeg er desperat etter råd for hva vi kan gjøre?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/356287-kj%C3%A6resten-min-vil-ikke-ha-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Høres ut til at dere er inne i en virkelig vond spiral, der du tyr til tårene og han trekker seg stadig lenger bort hver gang det skjer. Og midt mellom dere er seksualiteten som virker som den har blitt en vondt, problematisk klump. Og ingen får da lyst på et problem, som skaper tårer og lager uhyggelig stemning? Det er mulig sex for deg er for mye bekreftelse ikke bare på hans begjær, men også på at han elsker deg og vil ha deg på alle måter. Han prøver å bekrefte deg og forholdet med ord. men det holder ikke for deg, så lenge det ikke blir sex av det. Mulig han er for sliten til å kjenne på egen tenning og ikke får kontakt med de kåte tankene fordi de er opptatt med andre gjøremål. Da er det skikkerlig fallgrube å skulle ha sex sent på kvelden. Det går i hvert fall ikke. Samtidig beskriver du at sexlivet fungerer bedre når dere er alene. Foreslår at dere prøver å bygge par, for eksempel ved at dere reiser bort ei helg, bare dere og at dere både sover ut, leker og koser dere, uten at dere nødvendigvis behøver å resultere i samleie. Det er dessuten mulig dere som par kunne hatt godt av å flytte. Å bo under samme tak som foreldre eller svigerforeldre, uten nødvendig isolasjon i veggene resulterer ofte i rollekonflikt og er usexy for de fleste. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/356287-kj%C3%A6resten-min-vil-ikke-ha-sex/#findComment-3068262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.