Gå til innhold

Gravid nattevakt

Anbefalte innlegg

Gjest Linnjune

Jobber som nattevakt 75% og er ca 7 mnd på vei med mitt første. Har ikke permisjon før i januar, men kjenner jeg sliter en del allerede. Har veldig svingende blodtrykk og puls. Blir lett tungpustet og har lett for å få sterke hodesmerter. Føler meg også 10 ganger trøttere på nattevaktene nå, enn hva jeg gjorde før jeg ble gravid. Har også større problemer med å få sove etter nattevaktene. Klarer ikke å se for meg at jeg skal klare å gå disse nettene i nesten 2 mnd til.

Er det andre som har erfaring med eller vet om noen som jobbet som gravid nattevakt?

Det kan neppe være heldig for barnet når jeg må tyne meg igjennom nettene på denne måten.

Er redd jeg må gå til legen og få sykemelding tidligere. Tror dere jeg vil få støtte for dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356317-gravid-nattevakt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...