Gå til innhold

På forskjellige planeter når det gjelder sex

Anbefalte innlegg

Jeg tror godt om alle inntil det motsatte er bevist. :-)

At man kan låne en bok på biblioteket istedenfor å kjøpe den, er vel noe de fleste normalt oppegående mennesker vet, i så fall tror jeg det beste om folk der også. :-)

''At man kan låne en bok på biblioteket istedenfor å kjøpe den, er vel noe de fleste normalt oppegående mennesker vet, i så fall tror jeg det beste om folk der også. :-)''

Poenget er selvfølgelig ikke at den Gro snakker til ikke vet at bøker finnes på biblioteket. Poenget ligger i at hun viser med det hun skriver og måten hun opptrer her på DOL at hun ikke misbruker betalende kunder i et forsøk på å reklamere for sin egen bok.

Fortsetter under...

''At man kan låne en bok på biblioteket istedenfor å kjøpe den, er vel noe de fleste normalt oppegående mennesker vet, i så fall tror jeg det beste om folk der også. :-)''

Poenget er selvfølgelig ikke at den Gro snakker til ikke vet at bøker finnes på biblioteket. Poenget ligger i at hun viser med det hun skriver og måten hun opptrer her på DOL at hun ikke misbruker betalende kunder i et forsøk på å reklamere for sin egen bok.

Regner med at du skrev et "ikke" som ikke skulle være der, men vi er uansett uenige i måten å se dette på.

Ikke noe å gjøre noe med det. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...