Gå til innhold

Blir eg lekt med?

Anbefalte innlegg

Gjest what to do2

Kommer til å bli litt rotete dette, men håper du tar deg tid til å lese det og kanskje komme med ett innlegg.

Eg traff en jente for noen uker siden.

Magefølelsen min har hele tiden fortalt meg at noe er gale og eg har ofte den ekle klumpen i halsen når eg ikkje er med hun.

Dette kommer tildels pga manglende kontakt fra hennes side.

Når vi er samme så kan vi kysse og le og virkelig kose oss, men når vi ikkje er sammen så er det såvidt eg hører noe fra hun.

men plutselig så kan det poppe opp en mellding på facebook der hun f.eks bare skriver "du er sexy" eller noe i den duren.

Når vi skriver sammen på facen er det som å snakke med en vilken som helst veninne.. Føler liksom at hun egentlig ikkje vil snakke med meg noe særlig.

mulig det bare er eg som er blitt paranoid etter at eksen ødela meg.

Hun var veldig opphengt i meg og hva eg gjorde og taklet svært dårlig at eg hadde kontakt med andre jenter.

Hun ringte konstant, selv om eg nettopp hadde vært med hun.

Så mulig det bare er eg som er vant til all den oppmerksomheten. Var sammen med hun lenge så husker ikkje hvordan eg reagerte i mine yngre dager..

Det skal nevnes at hun er litt yngre enn meg, eg er 25 og hun 19.

men så skal jo dere damer være litt mer voksen enn oss mannfolk ;)

Er redd eg kommer til å ødlegge hele opplegget pga denne følesen og at eg kanksje kan bli oppfattet som masete.

Er veldig ekkelt å gå rundt med denne følelsen så håper noen av dere får en feeling av hva eg vil frem til via det lille eg skrev..

Takk for svar..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356503-blir-eg-lekt-med/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vel, har hun uttrykt at hun vil noe mer enn å bare ha deg som elsker da? Behandler hun deg som en kjæreste og tydelig "spiller på " at hun vil noe mer med deg enn bare ha sex, for så å allikevel bli kald og overfladisk? Da vil jeg såfall si hun er en player. Det er derimot mange som er "playere uten å være bevisst på det. Særlig jenter tror at det er helt greit å oppføre seg sånn, fordi de tenker at alle gutter egentlig er fornøyd med "bare sex".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356503-blir-eg-lekt-med/#findComment-3072703
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...