Gå til innhold

3 uker uten røyk

Anbefalte innlegg

Fytti grisen! nå kjenner jeg hvordan mannen min stinker!

Han røyker tobakk,men bare ute nå!

Merkelig! at jeg ikke har hatt lyst på røyk ennå? Er det champix tablettene som har æren for det? Noen som har gått på den kuren og gikk du den helt ut? Får kraftig vondt i magen av og til, men merker ikke noen andre bivirkninger ellers.

Dette klarer jeg!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356526-3-uker-uten-r%C3%B8yk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er en kombi. Chapix har fått deg godt i gang, og nå merker du hvor pyton røyk kan lukte. Bruk det som motivasjon videre! De tre første ukene er de verste. Jeg sluttet selv uten noe annet enn boka til Allen Carr og en plutselig følelse av at jeg ikke tålte røyken så godt. Men om Champix virker for deg, så kan du sikkert bruke det med mindre de bivirkningene blir for mye for deg - det hørtes jo ikke så godt ut. Du kan jo høre med legen din om det.

Lykke til videre :-)

Kanskje det er en kombi. Chapix har fått deg godt i gang, og nå merker du hvor pyton røyk kan lukte. Bruk det som motivasjon videre! De tre første ukene er de verste. Jeg sluttet selv uten noe annet enn boka til Allen Carr og en plutselig følelse av at jeg ikke tålte røyken så godt. Men om Champix virker for deg, så kan du sikkert bruke det med mindre de bivirkningene blir for mye for deg - det hørtes jo ikke så godt ut. Du kan jo høre med legen din om det.

Lykke til videre :-)

Det er nok muligens det! Skal ta meg en tur til legen i morn.Nå har jeg kvalme hele tiden og veldig øm i magen. Er visst vanlige bivirkninger, men spørs om jeg orker det hverdag! Den røykeslutten skal jeg nok klare uten tabletter også, men var fint å ha i begynnelsen.Spørs hva legen sier:o)

gir meg ikke

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...