Gå til innhold

Hvor virksomt er Placebo?

Anbefalte innlegg

Gjest Tror meg frisk58

Ofte om vinteren når det "krisler" i halsen og den virker tørr,tar jeg en vanlig fisher-mans friend den sterke typen med sukker.(Den originale som gjerne er sterkest)

Jeg tar også 2 paracet hvis jeg har mistanke om at "jeg brygger på noe".Det kan hende at jeg har vondt i hodet også.Siste gang tok jeg på meg mine nye ragga-sokker,og la meg i sterk overbevisning om at jeg ville være frisk i morgen.

Hvor mye kan man egentlig "tro seg frisk"? Jeg har en meget god almen tilstand,det er andre sykdommer som gjør meg ufør.Finnes det noe forskning på dette feltet?

Jeg er en mann på 51 år og veier 145 kg,så jeg er godt isolert.Det dumme jeg ofte kan gjøre er å gå i postkassa i t-skjorte selv om det er -5C ute.Jeg kan da få det som over,men tar gjerne en varm dusj hvis jeg fryser skikkelig.Har andre det slik,eller er vi nordmenn noen ordentløige pyser? Vi MÅ ha både tran,Omega 3,6 og Q 10.Jeg har noen vitaminpiller,men glemmer de ofte,men jeg er da ikke noe mer syk for det! (Jeg snakker da om forkjølelse eller lungebetennelse.Har skjelden sykdom som krever bruk av pensilin.)Kjenner noen seg igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356569-hvor-virksomt-er-placebo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...