Gå til innhold

SMS til sambo.. hva ville du tenkt ?

Anbefalte innlegg

Gjest lurtlenge
Skrevet

Godt at du ikke føler deg helt handlingslammet selv om jeg skjønner at det er vanskelig. Har tidl vært involvert med en i lignende sit hvor jeg brant meg skikkelig så er nok litt ' var ' men du har nok en annen innstilling :-) flere ting som ' stemmer ' med det lille jeg har opplved av deg og det er spennende... så får vi se hva som skjer ;-) gleder meg til lørdag og en kveld alene med god tid!

Fortsetter under...

Skrevet

En merkelig melding å sende til noen du bor sammen med. Man skulle jo tro dere hadde blitt relativt godt kjent før dere flyttet sammen ...

Skrevet

Mener du at du fant denne på samboers telefon?

Grunn til å bli ytterst skeptisk, ja. Og mistenksom var du vel i utgangspunktet, ellers hadde du vel aldri sjekket telefonen hans?

Skrevet
  Elextra skrev (På 24.11.2010 den 12.35):

Mener du at du fant denne på samboers telefon?

Grunn til å bli ytterst skeptisk, ja. Og mistenksom var du vel i utgangspunktet, ellers hadde du vel aldri sjekket telefonen hans?

Ah. Kanskje jeg misforsto.

Ja, hvis meldingen er fra noen andre er det nok ugler i mosen.

Annonse

Skrevet

Er dette noe du skal sende samboeren din, eller har du fått denne av samboeren? Eller har du funnet den på telefonen til samboeren din?

Skrevet

Er dette noe du skal sende samboeren din, eller har du fått denne av samboeren? Eller har du funnet den på telefonen til samboeren din?

Skrevet

Gjest lurtlenge
Skrevet
  Mammantil3 skrev (På 24.11.2010 den 12.40):

Noe jeg har funnet på mobilen til min samboer.....

Gjest lurtlenge
Skrevet
  ShitDiddelyDo skrev (På 24.11.2010 den 12.35):

En merkelig melding å sende til noen du bor sammen med. Man skulle jo tro dere hadde blitt relativt godt kjent før dere flyttet sammen ...

Den var fra en annen person til min samboer... ikke fra meg nei....

Gjest ingen nick
Skrevet
  lurtlenge skrev (På 24.11.2010 den 12.47):

Da ville jeg ha tenkt at han har en annen en på gang.

Annonse

Skrevet
  lurtlenge skrev (På 24.11.2010 den 12.48):

Den var fra en annen person til min samboer... ikke fra meg nei....

I så fall er det vel ingen tvil om hva din samboer driver med på fritida, dessverre.

Skrevet

Han har noe på gang med en annen. Spør om han har planer på lørdag.

Skrevet
  lurtlenge skrev (På 24.11.2010 den 12.47):

Da hadde jeg tatt det som en bekreftelse på at han har en annen, og dumpet ham umiddelbart.

For en tosk!

Skrevet

Pakk tingene hans, sett de på trappa og be ham dra dit pepper'n gror.. Han er ingen ting å samle på!!

Skrevet

Pakk tingene hans, sett de på trappa og be ham dra dit pepper'n gror.. Han er ingen ting å samle på!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...