Gjest SimQue Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hei, Langeland! Jeg har allerede vært hos deg og fått unnagjort 2 behandlinger med Candela's vBeam Perfecta for rødhet på nese og begge kinn. Den første gangen jeg var hos deg og fikk behandling for rødhet var den 6.Oktober, og den andre behandlingen som ble gjort den 17. November så stilte du Laseren opp et hakk til, pga. jeg hadde fortalt deg at jeg ikke hadde oppleved noen synlige resultater, min nese er fortsatt like rød og mine kinn ser litt oppsvulmet og er ganske røde (men det er jo som du sa til meg, at man kan ikke vente å se resultater før 2-4 behandling). Så mine spørsmål til deg lyder følgende: • Hvor lenge kommer hevelsen og rødheten til å vare etter min andre behandling, som jeg fikk den 17. November (der laseren ble stilt opp ett hakk sterkere i styrke). Jeg har fortsatt litt hevelse på kinnene og rødheten på nesen min er eksakt det samme.Når kan jeg vente meg å se resultater? Når vil rødheten på nesen og kinnene begynne å returnere tilbake til sin vanlige farge og fassong (rødheten får nesen min til å se litt oppsvulmet ut). • Hva om rødheten på nesen og kinnene ikke blir noe bedre etter min tredje eller til og med fjerde behandling. Er det garantert resultater? Er det verdt å unnergå en behandling med Fraxel Restore / Fraxel Repair (CO2) hvis jeg ikke opplever noen synlige resultater fra Candela's vBeam Laser? Vil Fraxel Repair / Fraxel Restore (CO2) forbedre huden min til å se litt friskere, mere opplagt og hjelpe meg å få en litt mer jevn hudfarge? Eller vil den ikke ha noen spesiell effekt på mine problemer? • Jeg har lest litt om et produkt som heter Metrogel, og det ser ut som det har fått veldig positive responser fra konsumerne/brukerne. Er dette verdt å prøve, eller skal jeg helst holde meg unna slike kremer for rødhet mens jeg unnegår behandlinger med Candela's vBeam Perfecta...? Min hud er veldig sensitiv, og den reagerer negativt på hva nå enn det skulle være, helt fra kremer (til og med solkremer) til kalt og varmt vær. Om morgenen er jeg ikke så rød. Når jeg har vært våken i noen timer og er på skolen, så blir jeg alltid knall-rød på kinnene og nesen av ingen spesiell grunn. Det føles ut som en slags kokende varme under huden min. Er dette noe som vil forbedre seg etter jeg er ferdig med mine blodkarlaser behandlinger (vBeam Perfecta)? Jeg vet at dette er litt mye å svare på, men kort oppsummert så er det dette jeg lurer på. • Vil jeg opplever resultater etter min tredje og fjerde behandling angående rødhet og hevelse på kinnene? • Hvis jeg ikke oppnår resultater fra behandlingen, hva annet kan jeg gå for da (eventuelt laser, kremer, eller hva enn det måtte være). Jeg har også et lite spørsmål til: Jeg har veldig mange hudormer på nesa mi. Jeg har prøvd et par kremer for det, men ingen av de ser ut til å ha noen effekt. Jeg bruker nå "Biore Pore Strips". Biore Pore Strips ser ut til å virke, men kun på de små hudormene og ikke på de større som sittet litt bedre. Kan du fåreslå meg en reseptfri krem eller liknende. Jeg har hatt disse hudormene helt siden vinteren i 2009 og de vil bare ikke vekk! Jeg har også prøvd dampbad og klemme dem ut, men dette virker ikke særlig godt... Tusen takk på forhånd! Hilsen Nielsen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/356632-laser-behandling-med-candelas-vbeam-perfecta-for-r%C3%B8dhet-p%C3%A5-nese-og-kinn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.