Gå til innhold

På mobilen til min kjæreste..

Anbefalte innlegg

Gjest -når vi først er inne på sms'er

"Hei. Det var virkelig trivelig å sjå deg att på laurdag! Håper ikke jeg sa noe galt, du ble plutselig borte, og så så jeg deg ikke mer :o(. Er du på hytta deres i Son nå? Du skjønner, jeg er hos broren min.."...

Dette er en sms han sendte sin eks da han var på ferie i sommer. Da jeg var på ferie skrev han bl.a denne til henne:

Han bedyrer at han ikke har følelser for denne eksen. Han sier han har hatt helt normal kontakt med henne, som en venn.. Hva skal jeg tro? Han benektet kontakt, helt til jeg kom over disse på mobilen hans..

Sier han ikke vil bytte meg bort i verden, men jeg klarer ikke å glemme dette.. som ble oppdaget i mars.. Føler meg bedratt.. rett og slett

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356635-p%C3%A5-mobilen-til-min-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Dette er en sms han sendte sin eks da han var på ferie i sommer. Da jeg var på ferie skrev han bl.a denne til henne:''

For det første skal det stå "i fjor sommer"..

Dette skrev han så.. "Jeg har det bra, vet du. Driver å flytter nå, så nok å gjøre. Du må ta vare på deg selv du nå, men det vet du jo :o) Klem :o)

Dette gjør meg sprø... og jeg bebreider ham gang, på gang.. Hater denne kvinnen...

''Dette er en sms han sendte sin eks da han var på ferie i sommer. Da jeg var på ferie skrev han bl.a denne til henne:''

Dette skrev han så.. "Jeg har det bra, vet du. Driver å flytter nå, så nok å gjøre. Du må ta vare på deg selv du nå, men det vet du jo :o) Klem :o)

Dette gjør meg sprø... og jeg bebreider ham gang, på gang.. Hater denne kvinnen...

Han var da bare vennlig.

Jeg skjønner ikke hva du har oppdaget.

Hva leser du egentlig ut av den meldingen?

Det jeg leser ut av meldingene er at han fortsatt er intr. i henne, og at han har lyst til å oppta kontakten.. Jeg ser ingen annen grunn til å sende slike meldinger...?

-Og atpåtil benekte å ha kontakt med henne..

Gjest mener jeg

Det jeg leser ut av meldingene er at han fortsatt er intr. i henne, og at han har lyst til å oppta kontakten.. Jeg ser ingen annen grunn til å sende slike meldinger...?

Han er da bare vanlig vennlig. Og når du reagerer så sterkt er det ikke så rart han ikke vil si at han har noe kontakt med eksen.

Annonse

Jeg forstår ikke hvordan det er mulig å tolke meldingen sånn, men utifra din reaksjon - og han kjenner deg sannsynligvis - forstår jeg at han holder kontakten med sin x skjult for deg.

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men for at du skal slippe å ødelegge hauger av forhold framover, ville jeg, hvis jeg var deg, sett litt på meg selv og min manglende tillit til andre mennesker.

Han er da bare vanlig vennlig. Og når du reagerer så sterkt er det ikke så rart han ikke vil si at han har noe kontakt med eksen.

Det var ETTER at jeg tok ham i å lyve, gjentatte ganger, at jeg blir sprø av det her.

OG, hvorfor lagret han ALLE smser fra henne etter at vi ble sammen?

Og hvorfor var "klem" i meldinger tåpelig, når de var til meg og ikke til henne?

Det var ETTER at jeg tok ham i å lyve, gjentatte ganger, at jeg blir sprø av det her.

Og hvorfor var "klem" i meldinger tåpelig, når de var til meg og ikke til henne?

''Det var ETTER at jeg tok ham i å lyve, gjentatte ganger, at jeg blir sprø av det her. ''

Hvorfor fortsetter du å være sammen med en som lyver til deg og som du overhode ikke har tillitt til?

Dump ham.

''Og hvorfor var "klem" i meldinger tåpelig, når de var til meg og ikke til henne?''

?

Ikke lett å forstå seg på denne saken, er det rart at han sender "klem" til deg?

Forsåvidt trenger ikke "klem" til andre bety at det er noe forhold heller.

Løgn er jo aldri greit, men en kan forstå hvite løgner for å forhindre ubegrunnet sjalusi (selv om det er dumt).

''Driver å flytter nå, så nok å gjøre.''

Dump ham! Jeg hadde ikke vært sammen med en som ikke kan de mest elementære regler for og / å.

Annonse

''Dette gjør meg sprø... og jeg bebreider ham gang, på gang.. Hater denne kvinnen...''

Kvinnelogikk.

Mannen din bedrar deg, han lyver, sier han flytter ut, osv, osv. Du hater _kvinnen_

Altså: Haaaaaaaaaallooo.

Det er ikke mange hjemme, er det vel?

''Dette gjør meg sprø... og jeg bebreider ham gang, på gang.. Hater denne kvinnen...''

Kvinnelogikk.

Mannen din bedrar deg, han lyver, sier han flytter ut, osv, osv. Du hater _kvinnen_

Altså: Haaaaaaaaaallooo.

Det er ikke mange hjemme, er det vel?

Kvinnelogikk...

Sier en representant for kjønnet som kan finne på å sloss med hverandre for å avgjøre hvem som skal ha "retten" på en kvinne.

Denne type logikk hører ikke til et bestemt kjønn, men til både menn og kvinner som av ulike grunner har problemer med å akseptere at de ikke kan kontrollere et annet menneskes valg og preferanser.

Du er i kjappeste laget med å erklære egenskaper du ikke liker for "kvinnelige"og bruke "kvinne-..." som skjellsord. Synd, fordi dette svekker troverdigheten og seriøsiteten til det mer fornuftige du kommer med.

Du får deg selv til å låte som en forsmådd fyr som aldri blir ferdig med å tyte om hvor lite han liker kvinnfolk og hvor dumme han synes de er.

Prøv å si hva du mener om handlingene og holdningene uten å ty til lettere imbisile dumme-dame-forenklinger.

mvh

Kvinnelogikk...

Sier en representant for kjønnet som kan finne på å sloss med hverandre for å avgjøre hvem som skal ha "retten" på en kvinne.

Denne type logikk hører ikke til et bestemt kjønn, men til både menn og kvinner som av ulike grunner har problemer med å akseptere at de ikke kan kontrollere et annet menneskes valg og preferanser.

Du er i kjappeste laget med å erklære egenskaper du ikke liker for "kvinnelige"og bruke "kvinne-..." som skjellsord. Synd, fordi dette svekker troverdigheten og seriøsiteten til det mer fornuftige du kommer med.

Du får deg selv til å låte som en forsmådd fyr som aldri blir ferdig med å tyte om hvor lite han liker kvinnfolk og hvor dumme han synes de er.

Prøv å si hva du mener om handlingene og holdningene uten å ty til lettere imbisile dumme-dame-forenklinger.

mvh

Det er i det minste godt du forstår en litt humoristisk ment generalisering.

Det er i det minste godt du forstår en litt humoristisk ment generalisering.

Jeg ville helt ærlig ikke kommet på at dette var humoristisk ment om du ikke hadde fortalt meg det.

Og nå som jeg vet? at det er humoristisk ment, må jeg innrømme at det ikke får meg til å trekke på selv det aller minste smilebåndet. Til det er det en alt for forslitt og primitiv humor. Kjedelig rett og slett. Og man blir jo heller aldri klok på hvor mye av dette du mener eller ikke.

Jeg synes som sagt at det ville kledd deg mye bedre om du sluttet å gnåle på med slike utslitte klisjeer og fant mer raffinerte måter å uttrykke meningene dine på.

Men det er selvsagt ditt valg hvordan du skriver.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...