lisol Skrevet 23. september 2001 Skrevet 23. september 2001 Jeg har i lengere tid prøvd å finne ut hvilket klokkeslett jeg er født, lengde og vekt ved fødsel. Dette er helt umulig så langt, har vært i kontakt med helsesøster, hun har sett i journalen min, der står det ingenting. Hvor i alle dager skal jeg lete for å finne dette ut? Jeg er ikke adoptert. 0 Siter
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 24. september 2001 Skrevet 24. september 2001 Du kan skrive et brev til jordmor på det sykehuset hvor du er født. Hun har muligheten til å finne fram de rette data i gamle jordmorjournaler 0 Siter
lisol Skrevet 24. september 2001 Forfatter Skrevet 24. september 2001 Du kan skrive et brev til jordmor på det sykehuset hvor du er født. Hun har muligheten til å finne fram de rette data i gamle jordmorjournaler Takk for svaret men det er den gamle sykestua her, og den er nedlagt nå. Jeg er født i 1969, kan jeg henvende meg til helsesenteret her og isåfall hvem skal jeg da snakke med? 0 Siter
lisol Skrevet 24. september 2001 Forfatter Skrevet 24. september 2001 Du kan skrive et brev til jordmor på det sykehuset hvor du er født. Hun har muligheten til å finne fram de rette data i gamle jordmorjournaler Takk for svaret men det er den gamle sykestua her, og den er nedlagt nå. Jeg er født i 1969, kan jeg henvende meg til helsesenteret her og isåfall hvem skal jeg da snakke med? 0 Siter
molli Skrevet 24. september 2001 Skrevet 24. september 2001 Takk for svaret men det er den gamle sykestua her, og den er nedlagt nå. Jeg er født i 1969, kan jeg henvende meg til helsesenteret her og isåfall hvem skal jeg da snakke med? Sjekk med helsetjenesten i kommunen du bor. Er det ikke noe som heter Kommunelege eller noe slikt ? De skal vel kunne si hvor gamle journaler fra den nedlagte fødestuen er oppbevart. De er nok neppe kastet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.