Gå til innhold

Plagsom Sopp infeksjon.

Anbefalte innlegg

Min kone har mye problem med sopp infeksjon, og på grunn av dette har vi veldig sjelden "senge aktiviteter". (som en gang hver tredje måned) Jeg lurer på om det er noe jeg kan påføre min "manndom" for å hindre eller lindre. En krem eller noe lignende. Vi har ikke hatt andre partnere, og er rutinemessig sjekket opp mot overførbare smittsome plager som herpes o.l. Dette er sterke sopp infeksjon plager med høyt bakterie nivå. Håper noen kan gi meg svar som kan hjelpe oss.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356854-plagsom-sopp-infeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ingen nick

På apoteket kan du kjøpe en kur med preparatet canesten til bruk for både ham og henne.

Det er ofte slik at kvinne og mann smitter hverandre hvis ikke begge blir behandlet samtidig.

http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/intim-og-underliv/sopp-og-kloe-i-underlivet

Gjest ikke helt rådlaus

Begge bør behandles med Canesten.

Husk renslighet.

Hun bør unngå å bli klam,

bruke bomullstruser, ikke syntetiske.

Ikke bruke vanlig såpe nedentil, det forstyrrer pH-balansen.

Et kjerringråd mot sopp er å smøre yoghurt naturell,

det funker faktisk veldig bra. Det var en gang jeg fikk slik soppkløe,

jeg smurte yoghurt og ble faktisk bra etter en dag :D

Pleier du å "gå" inni henne? Kan være at pH-verdien i sæden din forstyrrer hennes pH-balanse og derfor gir grobunn for sopp. Vil derfor anbefale å ikke la det gå inni.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...