Gå til innhold

51 dager uten røyk

Anbefalte innlegg

Gjest Moccasnus

I dag er det min 51. dag uten røyk, sliter ikke i det hele tatt, men vet av erfaringer at det KAN komme, har sluttet 2 ganger tidligere, og etter ca 3 måneder var det ett eller annet som skjedde i hodet mitt, og "vips" var jeg en røyker igjen.

Det skal selvfølgelig ikke skje denne gangen, nå skal jeg klare det :)

Jukser nok litt ..... iløpet av dagen blir det alt fra 2 til 4 snus"pakker" under leppa.

Og vektnåla viser +0 kilo, det er jeg også strålende fornøyd med :) ... så langt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356915-51-dager-uten-r%C3%B8yk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefint! Jeg har 4 uker uten røyk. Ingen lyst på det heller,men jeg jukser med champix tabletter i tillegg.Er mye kvalm og kaster opp en del nå,men det for jeg bare holde ut. Var hos legen min og han sa....bare fortsett,så jeg har 6 uker igjen .Jeg håper da virkelig ikke, at tablettene får all æren for min ulyst på røyk...ellers får jeg virkelig noe slite med,om noen uker.MEN ,denne gangen skal jeg KLARE DET!

DETTE KLARER VI.

Har lagt på meg ca 4 kg alt,men det blåser jeg i :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...