Gå til innhold

når ble jeg gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret og lei

Hei Jeg er bekymret og føler meg ganske dum. Er gravid i 27 uke nå 1.12.2010 og lurer på når jeg kan ha blitt befruktet. Jeg sluttet på p-piller andre uken i mars på slutten av et brett. 10. mai tok jeg eggløsningstest og den var positiv. Fikk mensen den 22.mai. Hadde veldig smerter denne gangen. Jeg tok også en eggløsningstest i april (husker ikke dato) og det var med en syklus på 28 dager, men det kan vel forandre seg ettersom jeg har akkurat sluttet på ppiller. Så hadde jeg sex med min mann 5. juni og 13. juni. Men jeg hadde også et dumt sidesprang natt til 13 juni med en kompis. Vi var veldig fulle og tror ikke han hadde utløsning inni meg. Ingen unskyldning. På Fredag den 11. juni hadde jeg litt smerter i underlivet på kvelden, men gikk fort over. Kan dette ha vært festesmerter? Har ikke opplevd detter før. Testet svakt positiv den 23. juni og sterk den 25. juni. Hjelp meg er du snill.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356929-n%C3%A5r-ble-jeg-gravid/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Beklager at du først nå får svar, men det har vært noe galt med teknikken så jeg ikke har fått ditt spørsmål før nå. Du skal derfor ikke betale for svar. I forhold til siste menstruasjon og det at du er 27 uker 1.12. gjør at jeg mener du må ha blitt gravid i den første uke av juni, sannsynligvis 5.juni. Festesmerter eller festeblødning er ikke et medisinsk begrep, så det kan du ikke regne med. Jeg håper at du kan nyte resten av graviditeten. Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...