Gå til innhold

Blødningsforstyrrelser eller?

Anbefalte innlegg

Gjest Operamamma

47 nå, jeg får brun utflod når jeg er fysisk aktiv. Ingen lukt. Føler at magen er treg, oppblåst, full av luft. Jeg er helt pest, null overskudd. Fikkbarn når jeg var 43, menstruasjon stoppet etter amming ved 45 og jeg får nå hormontilskudd pga hetebølger og nattesvette, og de virker. Hva er det som skjer? andre faktorer: røykfri 6 mnd nå, har lagt på meg, så jeg går for å trene når jeg får anledning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356938-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-eller/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Beklager at du først nå får svar, men det har vært noe galt med teknikken så jeg ikke har fått ditt spørsmål før nå. Du skal derfor ikke betale for svar. Du forteller dessverre ikke hvilken hormonbehandling du får, men noen typer har tendens til uregelmessig eller små-blødning. Uansett bør du få en underlivssjekk så man kan utelukke unormale forhold på livmorhalsen. Du bør også få sjekket stoffskiftet. Lavt stoffskifte og tidlig overgangsalder kan være assosiert. Vennlig hilsen Mette H Moen 08.12.2010 15:18

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...