Gå til innhold

Litteratur om graviditet og fødsel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Det finnes mye bra litteratur på området, men det er ikke så lett å anbefale noe spes. bl.a. fordi jeg ikke har noen liste over all litteratur foran meg. Som jordmor er jeg mest ajour med faglitteraturen. Jeg vet imidlertidat det har kommet en fin bok av Gro Nylander, som handler om å bli mor for første gang. Den tar seg spesielt av det som kommer etter barnet er født. Lennart Nilsson er en ener når det gjelder gode bilder av hva som skjer innvendig under svangerskapet. Gå og titt litt i en større bokhandel. Gå evt. inn på internett hvis du ikke har en bokhandel tilgjengelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...