Gå til innhold

Ville du gåt i termodress?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

22

• Missimo

15

• Holmes

7

• annegunn

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Smørgåsa
Skrevet

Nei. Ullgenser, ullstilongs og ullsokker under ytterplaggene holder meg varm.

Gjest Kyllingen
Skrevet

Det kunne jeg godt, men så tungvindt å ta på seg og av seg bare for en liten tur.

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg kunne tatt på meg termodress om jeg var gal nok til å gå en tur i kulden ;-)

Men termodress til og fra jobb eller i butikken? Nei, det får jeg meg ikke til.

Skrevet

Nei. Ullgenser, ullstilongs og ullsokker under ytterplaggene holder meg varm.

Ja, det kan jo være noe i det som står i artikkelen at det er kun folk på bøgda som går i termodress.

Skrevet

Vurderer termodress i morra om jeg skal gå til et møte slik jeg pleier. Gjør meg ingenting, har 4 termodresser jeg. :o)

Skrevet

Jeg kunne tatt på meg termodress om jeg var gal nok til å gå en tur i kulden ;-)

Men termodress til og fra jobb eller i butikken? Nei, det får jeg meg ikke til.

Hehe ikke jeg heller..har fullt opp med ullklær jeg, så skal nok slippe å gå med termodress :D

Skrevet

Det kunne jeg godt, men så tungvindt å ta på seg og av seg bare for en liten tur.

Ja det er det nok.

Skrevet

Ser ingen grunn til det når jeg bruker 20 sekunder på å komme meg ut i garasjen. På jobb parkerer jeg 8 sekunder fra døren. Det skulle tilsi at jeg er ute i frisk luft i 56 sekunder pr dag akkurat for tiden. Det går fint uten termodress:)

Gjest ingen nick
Skrevet

Ser ingen grunn til det når jeg bruker 20 sekunder på å komme meg ut i garasjen. På jobb parkerer jeg 8 sekunder fra døren. Det skulle tilsi at jeg er ute i frisk luft i 56 sekunder pr dag akkurat for tiden. Det går fint uten termodress:)

Hva gjør du den dagen bilen streiker på vei til jobben og det er tyve kuldegrader?

Skrevet

''Det skulle tilsi at jeg er ute i frisk luft i 56 sekunder pr dag akkurat for tiden. Det går fint uten termodress:)''

Men husk nå at man kan få motorstopp på de mest ubeleilige steder...

Skrevet

Hva gjør du den dagen bilen streiker på vei til jobben og det er tyve kuldegrader?

''Hva gjør du den dagen bilen streiker på vei til jobben og det er tyve kuldegrader?''

Banner?

Skrevet

Vurderer termodress i morra om jeg skal gå til et møte slik jeg pleier. Gjør meg ingenting, har 4 termodresser jeg. :o)

Ja alt bare man ikke fryser ;)

Skrevet

Hehe det er bra. Så du holder deg mye inne du da?

Gjest vannbjørn
Skrevet

Ja, hvis jeg hadde hatt en. Jeg har sterkt vurdert å kjøpe en, men det har bare ikke blitt slik. Nå har jeg ønsket meg en til jul (det gjorde jeg vel forøvrig i fjor også, men da fikk jeg ingen) Å stå i 20 minusgrader i 20 minutter og vente på bussen er egentlig uhorvelig kaldt. Jeg ser ikke ut med det jeg har på meg nå heller, så en termodress ville ikke sett så mye verre ut.

Skrevet

Hehe det er bra. Så du holder deg mye inne du da?

''Hehe det er bra. Så du holder deg mye inne du da?''

Ser ingen grunn til å være ute når gradestokken nærmer seg 20 blå... Jeg er ikke skapt for slike temperaturer.

Skrevet

''Hehe det er bra. Så du holder deg mye inne du da?''

Ser ingen grunn til å være ute når gradestokken nærmer seg 20 blå... Jeg er ikke skapt for slike temperaturer.

Ikke meg heller :)

Skrevet

Jeg bruker ofte skibukser over buksene mine hvis jeg skal ut å gå i så kaldt vær. Funker veldig bra det også.

Gjest jejejeje
Skrevet

Hvis jeg skal være ute lenge i kulda, så ja. I denne kulda bruker jeg selv på shopping skibukse, dunjakke, lue, hansker og ullundertøy :) Her er vi ikke forfengelige, men vi har det comfy :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...