Gjest LeveriHåp Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Hei Jeg er gravid etter min uregning 9+3 dager. Jeg har alltid hatt uregelmessige menstruasjoner siden jeg fikk mens som 13 åring. Har en datter på snart 4 år. Hadde sykluser på 42-63 dager da jeg ble gravid med henne. Tok ut spiralen i juli denne sommeren, og har hatt 2 mensuasjoner med 32 dager mellomrom etter det. Siste mens var 25 september, og positiv gravid test viste ikke positiv før 23 dager etter positiv eggløsningstest 11 oktober.(litt usikker om eggløsningstest)(men Altså eggløsning ca 17 dager etter første mensdag) Men det er muligheter her for og minst trekke av 1 uke på hvor langt jeg er på vei. jeg har vært på 3 innvenige ultralyder. I forbindelse med brun utflod og smerter. Første i min uke 6+1, deretter i uke 8+2 og nå i uke 9+3. De finner bare forsteranlegg uten hjertaktivitet. Det har vært forskjellige leger hver gang. Så de har ikke hatt bilder og sammenligne med i forhold til utvikling. Jeg har tatt HCG-testing. Og i uke 6 steg den fra 1500 til 3500 på 2 dager. Men i uke 8+1 var den 34400 og sunket til 33300 på 2 dager. Har tatt ny blodprøve i dag og venter på svar. Og ny UL-om 1 uke. Jeg holder personlig på og bli gal! Kunne ønske jeg kunne slippe alle disse blodprøver og UL. Jeg mener at det er en mulighet for at jeg ikke er så langt på veg, og at derfor ser de ikke hjerteaktivitet. Har tydelig bakovervendt livmor. Vet ikke om det har noe og si. Føler den første ultralyden med storskjerm på veggen var bra, mens de 2 siste har vært i en kjeller på sykehuset med et dårlig apparat med dårlige bilder. Hva mener du? Er det Håp? Kan det skje med noen at det er vanskelig og se hjerteaktivitet? Hilsen lever fremdeles i håpet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/357033-tidlig-ultralyd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.