Gå til innhold

Å leve livet med en venn

Anbefalte innlegg

Gjest Vil ikke dø helt ennå.

Kanskje han burde trene eller noe slikt? For å bygge opp energi-lagrene sine på sikt?

Blir selvsagt mer trøtt når han starter med slikt, men etterhvert kommer energien.

Har tatt opp dette med trening jeg også. Enklere for ham er det at jeg også er litt glad i å trene og at jeg har prøvd å få ham med på å jevnlig gå tur, sykle tur, spør om vi skal på treningssenter osv. Desverre så er det ikke noe av dette som tiltaler ham, vi kan gå tur en gang, eller sykle en gang, men så er det et eller annet som gjør at det ikke passer for ham eller noe og så ender jeg opp med å fortsette alene :(

Fortsetter under...

Gjest Vil ikke dø helt ennå.

Hva med å sette på en erotisk film? Jeg ser det kan leies via Get-boksen vi har, og kjenner jeg har veeeldig lyst å liksom impulsivt og ertent foreslå å sette på en slik. Men har ikke turt foreløpig.. Vi har også våre tørkeperioder.

Jeg onanerer og kan se litt slik film. Han derimot mener at å onanere, det gjør vi ikke når vi er i forhold. Da skal all utløsning skje med den en elsker. Ja tro meg eller ikke.

Vi har snakket litt om slik film når vi har trykket forbi det på en og annen lørdagskveld men da sier han at han ikke synes særlig om slike filmer.

Hans slappe og avvisende holdning til løs og ledig lyst gjør at jeg sliter med å sette på en slik film og legge opp til det, må innrømme det. Desuten så er jo litt av mitt problem akkurat det at jeg må være den som setter i gang, finner nye måter å tenne ham på, alltid står i front for å få til et greit liv med noe romantikk og sex. Jeg får det til, men da krever det så mye av meg og hele tiden like mye, da blir det litt bitter ettersmak for meg etterhvert.

Gjest et alternativ?

Vi har vært inne på temaet. Faktisk så er det han som har sakt at han nok bør finne en elsker til meg siden han ikke klarer det selv. Jeg har blitt litt sjokkert og fnyst for det er ikke meg å gå med andre når jeg er i et forhold.

Men når jeg sitter i ro og tenker over det så jo, da er faktisk dette et alternativ som kunne fungert for meg, og jeg hadde vært villig nå etter alle disse årene å leve et dobbeltliv, i allefall en periode.

Problemene er at jeg tror ikke det ville fungert så plettfritt i virkeligheten som når vi sitter og tenker på det. Og jeg tror ikke min kjære hadde taklet det så fint som når han sitter der og sier det. Og jeg har litt problemer med å se meg selv gå over den sperren det faktisk er å være "utro", selv om dette er avtalt lovlig.

Jeg skjønner veldig godt hvordan du tenker. Hvis mannen din har foreslått dette selv, på en måte som tilsier at dette er gjennomtenkt og ikke et furtent "jaja, om du klager over at jeg ikke får det til får du bare finne deg noen andre da," så hadde jeg faktisk vurdert det. Det finnes i alle fall utallige muligheter (om man leter på de riktige stedene på nett...). Det kommer selvsagt an på din egen samvittighet,og om du tror du kommer til å vinne på det på sikt. Vet du at du ikke kommer til å nyte det, og bare sitte igjen med dårlig samvittighet bør dette utelukkes helt.

Gjest Svarttrost

Godt å lese at du ikke vil gå fra ham :)

Har han/dere forsøkt å komme til bunns i hvorfor han har så lite overskudd? Har han diskutert det med legen? Kan det gjøres noe i jobbsituasjon, er han deprimert? Osv....

Det finnes profesjonell hjelp der ute, og om ikke det hjelper - det finnes elskere. Du har skrevet litt om det her, kanskje blir det annerledes enn du tror.

Det er fort gjort å låse seg til A4-tankegang for hvordan et forhold skal fungere, men husk at det i bunn og grunn bare er opp til deg og ham.

Lykke til!

Gjest Tuppehøna

Jeg onanerer og kan se litt slik film. Han derimot mener at å onanere, det gjør vi ikke når vi er i forhold. Da skal all utløsning skje med den en elsker. Ja tro meg eller ikke.

Vi har snakket litt om slik film når vi har trykket forbi det på en og annen lørdagskveld men da sier han at han ikke synes særlig om slike filmer.

Hans slappe og avvisende holdning til løs og ledig lyst gjør at jeg sliter med å sette på en slik film og legge opp til det, må innrømme det. Desuten så er jo litt av mitt problem akkurat det at jeg må være den som setter i gang, finner nye måter å tenne ham på, alltid står i front for å få til et greit liv med noe romantikk og sex. Jeg får det til, men da krever det så mye av meg og hele tiden like mye, da blir det litt bitter ettersmak for meg etterhvert.

Hm.. tror jeg skjønner deg litt bedre nå. Dilemma, det er helt sikkert....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...