Gå til innhold

Sitter som et spørsmålstegn

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

''Ønsker ikke et svar på hvorfor han gjør det, lurer på om andre også hadde reagert på det....''

Ja, jeg hadde nok blitt såra over det. Slike ting bør man ta opp direkte med den det gjelder, og ikke "kringkaste" det til nær og fjern.

Minner meg forøvrig på at jeg er sjeleglad for at jeg ikke har en Facebook-profil.....

''Minner meg forøvrig på at jeg er sjeleglad for at jeg ikke har en Facebook-profil.....

''

Jeg har FB-profil og trives med det, men kunne ikke falle meg inn å legge ut om følelsesmessige ting der, og aller minst om det også angår noen jeg er glad i.

Fortsetter under...

Nå skal jeg skjære alle menn over en kam og si: typisk mann!

Vil ikke snakke om det som er vanskelig, men vil at alle skal se smerten.

En kan ikke tvinge noen til å snakke om ting de ikke vil, men jeg ville også ha reagert, helt klart.

Jeg skjønner godt at du stusser. Dersom facebook-meldingen virkelig var en indirekte beskjed til deg syns jeg det både er en feig og frekk måte å kommunisere på. Dersom det var en tilfeldighet var det sannelig litt av en tilfeldighet... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...