Gå til innhold

eggløsning til forskjellige tider

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tatt clearblue ved to anledninger,og påvist eggløsning ved begge. Men,den ene gangen kom den på dag 17 etter mensen,og den andre på dag 13...

Har dette noe å si for sjansen til å bli gravid??Har prøvd snart et år.

Har vært gravid før,men tok abort. Dette er en god stund siden. Ble innkalt en stund etter inngrepet for å sjekke at de hadde fått med alt på utskrapningen. Det hadde de. Jeg ville vel fått beskjed dersom noe hadde gått galt under aborten?? Husker ikke nå hvor mange dager jeg blødde etterpå,men er nok typen som ville reagert dersom det var unormalt lenge.

Ville ikke gynekologen min sett om noe var galt også?

Det ble mange spørsmål,men håper du har tid til å svare meg likevel!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35722-eggl%C3%B8sning-til-forskjellige-tider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det spiller ikke noen rolle når testen gir utslag, det viktigste er at det kommer utslag. En abort som forløper uten problemer øker ikke risiko for sterilitet. En vanlig undersøkelse vil ikke kunne teste for fremtidig fruktbarhet. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...