Gjest Drømmer om han Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vi bor sammen og har barn sammen, vi sover på hvert vårt rom og har ikke hatt sex på årevis. Jeg ble utsatt for overgrep som barn, har slitt psykisk hele livet. Bryr meg om mannen min, vi er glad i hverandre. Traff gjevnlig en mann for noen år tilbake, han var så god og jeg likte han så godt. Vi hadde ikke sex, vi var beruset hver gang og danset og småkysset. Han ville jeg skulle flytte med han til en annen plass, jeg ville men... Jeg er en svak person og han såg ikke det, ante ikke hvordan jeg slet i livet. Vi hadde kontakt på nettet og sms, kunne ikke tro at han likte meg for det var min drømmemann. Har aldri forstått hva han såg i meg, han var tolmodig og ventet lenge. Jeg kunne ikke, kunne ikke utsette han jeg elsket for meg og livet mitt. Vi hadde ikke kontakt etter han flyttet, neste gang jeg såg han var med den nye dama hans. Jeg glemmer han aldri, han har et plass i mitt hjerte Mitt forhold til min mann kan ikke kalles et forhold, blir nok til at vi går hver vår vei når ungene er ute av redet.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/357237-bare-tanker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.