Gå til innhold

Gjennomsnittlig penislengde er nærmere 20 cm

Anbefalte innlegg

Jeg er lei av å lese uttalelser om at gjennomsnittlig penislengde er ca 15 cm. Jeg har hatt relativt mange sexpartnere, og en penislengde på 15 cm betrakter jeg som forholdsvis liten. Mine erfaringer tilsier at snittet ligger på 18-19 cm.

Det er heller ikke sant at størrelsen er uviktig, det er deiligere å føle en penis som fyller deg helt opp.

Fortsetter under...

For det meste negere du har sex med da eller? og kjører du målestokk på hele gjengen?

hei,

gjennomsnittlig penislengde er: 12-18 cm.....dette er vitenskapelig bevist.. hehe.

Noen har større og andre mindre enn gjennomsnittet.

-petrus

Det er mulig å bli lei debatten om dette, men kan minne deg om at gjennomsnittet ofte dreier seg om 1/4 av de forespurte; dvs at nesten 40 % kan ha penis over 15 cm og nesten 40 % ha mindre. Så det vil si at du har relativt stor sjanse for å treffe menn med 20 centimetere. Og apropos fylle: Omkretsen er nok viktigere. Her er snittet iflg. de gallupene jeg har sett - i underkant av 13 cm. Man vil kjenne en omkretsendring på f.eks. 3 cm, men skjeden vil tilpasse seg. Men du vet jo best selv hva DU liker. Man kan ikke gjøre noe særlig fra eller til med størrelsen annet enn å holde seg i form og ha full ereksjon. Endel menn oppnår bare 80 % av det de er gode for. En pumpe vil vise hva den egentlig er god for.

Hyppig sex og godt mentalt liv forsterker mannens evne. Mener jeg.

hei,

gjennomsnittlig penislengde er: 12-18 cm.....dette er vitenskapelig bevist.. hehe.

Noen har større og andre mindre enn gjennomsnittet.

-petrus

Det har jeg skjønt. Faktum er likevel at av de vel 40 jeg har hatt sex med, fremstår 15 cm som forholdsvis smått. Det kan selvfølgelig dreie seg om en statistisk tilfeldighet, men de fleste jeg prater med har samme erfaring. Jeg tror dette er en sak de fleste kvinner er enige om, men som ikke skal sies høyt.

Det er mulig å bli lei debatten om dette, men kan minne deg om at gjennomsnittet ofte dreier seg om 1/4 av de forespurte; dvs at nesten 40 % kan ha penis over 15 cm og nesten 40 % ha mindre. Så det vil si at du har relativt stor sjanse for å treffe menn med 20 centimetere. Og apropos fylle: Omkretsen er nok viktigere. Her er snittet iflg. de gallupene jeg har sett - i underkant av 13 cm. Man vil kjenne en omkretsendring på f.eks. 3 cm, men skjeden vil tilpasse seg. Men du vet jo best selv hva DU liker. Man kan ikke gjøre noe særlig fra eller til med størrelsen annet enn å holde seg i form og ha full ereksjon. Endel menn oppnår bare 80 % av det de er gode for. En pumpe vil vise hva den egentlig er god for.

Hyppig sex og godt mentalt liv forsterker mannens evne. Mener jeg.

Med størrelse tenker jeg også på omkrets ja!:-)

Annonse

Det har jeg skjønt. Faktum er likevel at av de vel 40 jeg har hatt sex med, fremstår 15 cm som forholdsvis smått. Det kan selvfølgelig dreie seg om en statistisk tilfeldighet, men de fleste jeg prater med har samme erfaring. Jeg tror dette er en sak de fleste kvinner er enige om, men som ikke skal sies høyt.

hei,

er enig der. :)

Hvis man viser til vitenskapen så sier den videre at kvinnen er mest følsom bare 4-7cm fra skjedeåpning og innover.

Lenger innover forsvinner følelsen..... så kanskje det med størrelsen er litt psykisk for noen(alle) kvinner.. hehe.

Men konklusjonen til vitenskapen er at den ideelle penis er liten og tykk(så tykk som mulig) for økt følsomhet for kvinnen.

:))

Enig med deg at størrelsen teller, men apropos det :)))))

-petrus

Dine påstander er som musikk i mine ører..

Det som skurrer her er at du gir inntrykk av å ha ligget med et helt tilfeldig utvalg av menn, med dine preferanser er sjansen stor for at du velger ut menn som ligger over gjennomsnittet.

Dine påstander er som musikk i mine ører..

Det som skurrer her er at du gir inntrykk av å ha ligget med et helt tilfeldig utvalg av menn, med dine preferanser er sjansen stor for at du velger ut menn som ligger over gjennomsnittet.

En del ons, en del løse forhold, en del faste. Forøvrig velger jeg menn etter helt andre kriterier enn lengde på penis, jeg visste selvfølgelig ingenting om penisstørrelsen deres før vi hadde sex.

Jeg har nå i tillegg tenkt etter, og jeg tror ikke noen av de jeg har hatt sex med var under 15 cm.

hei,

er enig der. :)

Hvis man viser til vitenskapen så sier den videre at kvinnen er mest følsom bare 4-7cm fra skjedeåpning og innover.

Lenger innover forsvinner følelsen..... så kanskje det med størrelsen er litt psykisk for noen(alle) kvinner.. hehe.

Men konklusjonen til vitenskapen er at den ideelle penis er liten og tykk(så tykk som mulig) for økt følsomhet for kvinnen.

:))

Enig med deg at størrelsen teller, men apropos det :)))))

-petrus

hvor langt i cm er det mulig å nå inn i jenta da?

Merkelig det der, for min er akkurat litt over snittet, ca 18 lang og 15 i omkrets, noe som for deg skulle tilsi mindre utstyr enn de fleste du har vært sammen med, og min erfaring er at de fleste damene jeg har hatt sex med mener at MIN er den største de har prøvd...

Så det er godt mulig at du bare er veldig heldig med dine partnere, og at det har noe å si er det vel ikke noe poeng i å disskutere engang :)

Merkelig det der, for min er akkurat litt over snittet, ca 18 lang og 15 i omkrets, noe som for deg skulle tilsi mindre utstyr enn de fleste du har vært sammen med, og min erfaring er at de fleste damene jeg har hatt sex med mener at MIN er den største de har prøvd...

Så det er godt mulig at du bare er veldig heldig med dine partnere, og at det har noe å si er det vel ikke noe poeng i å disskutere engang :)

Jeg mener gjennomsnittet ligger på 18-19 cm, så da ligger du godt an:-)

Du skal ikke tro alt det vi sier om størrelsen, jeg har selv sagt det samme til de som var litt små.

Annonse

En del ons, en del løse forhold, en del faste. Forøvrig velger jeg menn etter helt andre kriterier enn lengde på penis, jeg visste selvfølgelig ingenting om penisstørrelsen deres før vi hadde sex.

Jeg har nå i tillegg tenkt etter, og jeg tror ikke noen av de jeg har hatt sex med var under 15 cm.

Hei

Størrelsen må bety noe for deg siden du har notert deg størrelsen på alle de 40 mennene du har vært i sammen med. Derfor finner jeg det usannsynlig at du _ikke_ på en eller annen måte, bevisst eller ubevisst, har forpurret det tilfeldige utvalget med en centimeter eller to. Dvs at det normale, målt med etter dine målemetoder, er mellom 16 til 18 cm.

Uansett er det ingen forbrytelse å til en hvis grad påvirke det tilfeldige utvalget av potensielle partnere på denne måten, det blir fortsatt utrolig mange å velge i. Tror deg derfor når du sier at du bruker andre kriterier en de rent overfladiske, når du velger ut menn.

Mvh

Hei

Størrelsen må bety noe for deg siden du har notert deg størrelsen på alle de 40 mennene du har vært i sammen med. Derfor finner jeg det usannsynlig at du _ikke_ på en eller annen måte, bevisst eller ubevisst, har forpurret det tilfeldige utvalget med en centimeter eller to. Dvs at det normale, målt med etter dine målemetoder, er mellom 16 til 18 cm.

Uansett er det ingen forbrytelse å til en hvis grad påvirke det tilfeldige utvalget av potensielle partnere på denne måten, det blir fortsatt utrolig mange å velge i. Tror deg derfor når du sier at du bruker andre kriterier en de rent overfladiske, når du velger ut menn.

Mvh

Jeg burde kanskje ikke si det, men jeg har bilde av alle peniser jeg har hatt inni meg:-) Det er derfor jeg kan uttale meg så skråsikkert om størrelsen.

Jeg burde kanskje ikke si det, men jeg har bilde av alle peniser jeg har hatt inni meg:-) Det er derfor jeg kan uttale meg så skråsikkert om størrelsen.

Who cares :-), tror mange menn har et nøyaktig og detaljert bilde av kvinner de har vært i sammen med eller vært interessert i.

Mvh

hvor langt i cm er det mulig å nå inn i jenta da?

Kan jeg bare spør hva som var poenget med innlegget ditt? var d og få menn som kanskje ikke har 20cm pikk til og føle seg utilstrekkelige eller? For da bør du jo isåfall være klar over at du nok har fått servert deg ganske mange løgner om deg, puppene dine, du er ikke feit, du er god til ditt og datt....

"Jeg har nå i tillegg tenkt etter, og jeg tror ikke noen av de jeg har hatt sex med var under 15 cm."

Er ikke gjennomsnittshøyden i Norge ca 178 cm???

Har du målt dem på oversiden av penis da?..måler man på siden får man plutsleig noen cm ekstra.

Jeg synes det er litt rart at det stort sett er lengden det dreier seg om også, for det er da ikke livmoren som skal stimuleres?. Jeg så en stor undersøkelse om kvinners mening om peniser, og der sa 2/3 av kvinnene at tykkelsen var det viktigste, men leser man innleggene her så er det stort sett lengden det dreier seg om. For det hjelper jo så lite med en lang penis, så lenge den er tynn, for da vil jo ikke kvinnen merke noe uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...