Gjest Xper Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Jeg er også lei av å høre om gjennomsnittslengde på cirka. Det er INGEN tvil om at det skal et visst volum penis til for at kvinnen skal FØLE mannens penis som STOR. Skal noe være interessant å diskutere så må det være en penisstørrelseskvoefisient. Formelen kan være : Bredde x lengde x omkrets / vekt, det var de visuelle målene, så kan vi ta inn faktorer som bevegelighet, utholdenhet, krumning, vinkel, så kan vi ta med faktorer som; vilje til å tilfredsstille, persepsjon av kvinnens signaler for å styre mer bevisst mot det som er best, etc etc. Jeg er helt sikker på at det finnes menn med peniser på langt over 20 cm, som er HELT ubrukelige, og jeg er like sikker på at det finnes millioner av peniser på 12 - 14 cm som har gitt vanvittige orgasmer til sine kvinnelige partnere. Enda et poeng er hvordan kjønnenes eksakte plassering og anatomi passer sammen. Det er nok ikke alle som er klar over at dette kan være helt vesentlig. Altså praksis hvilke deler av skjeden penis treffer best i en såkalt vanlig stilling. Når jeg er inne på det så er det vel heller ikke så mange verken kvinner eller menn som har forsket særlig mye på dette, og jeg har et bestemt inntrykk av at et samleie oftest gjennomføres i en stilling. På denne måten blir det lite forskning og derfor må det ultimate resultatet utebli. Et samleie bør etter min mening minst inneholde 4 forskjellige stillinger, på denne måten vil man se at det er UTROLIG mange muligheter for stimulering for begge parter. Overfokuseringen på penis er fatalt for kvinnen selv, og jeg vil herved advare dere å fortsette denne kampen, som bare kan bidra til en ting, nemlig skape enda større prestasjonsangst for de av oss som går rundt med disse stakkarslige penisene på under 20 cm. Presset er stort nok jenter om ikke forum som dette skal forsterke dette ytterligere. Jeg har en viss erfaring, og har vært heldig med partnerne mine, preget av åpenhet, humor, tillit og gjensidig respekt for hverandres nytelser. Min personlige erfaring er at desto lavere fokus på penis, desto bedre. De fleste jenter har hatt en slik inni seg, og det er ikke det å få en penis i seg, som gjør at mange kvinner driver forskning på dette. DET ER JO SELVFØLGELIG FOR Å OPPLEVE NOE, det er opplevelsen som skal sitte igjen i minnet, resten av livet. Timers kosing med hud, kyssing og slikking, suging og søkende kjærtegn over hele kroppen, det er det som løfter begge mot klimaks. Det er fantastisk å utforske en kvinnes kropp alle er såååååå forskjellige men alle blir deilige når de er kåte. Derfor er det mannens primæroppgave å bringe sin partner til punktet av vellyst hvor en føler seg deilig, så deilig at alle hemninger og begrensinger ellers forsvinner. Da er ingen ting perverst bare uvant. Sjekk kroppens erogene soner, de finnes jo over alt, de fleste er ikke engang selv klar over hvor de er på egen kropp. De fleste vet at klitoris og penishodet er følsomme områder på kroppen, men hva med resten? Disse områdene på kroppen representerer neppe mer enn noen få promille. Det er jo merkelig at vi f.eks normalt sett ikke liker stimulering av ?????, men så plutselig, ved et bestemt nivå i kåtskapet, så kan berøring eller lignende utløse orgasmen av det. MERKELIG. Så kjære gutter og jenter, skal vi komme noen vei med kvalitetsbegreper eller mål på ditt og datt, så må primærmålet være å la en seksualakt vare i minimun 4 timer, og det kan ALLE klare. Har alle det som mål så vil det bli mindre behov for å løpe rundt å nedlegge så mange som mulig, men større behov for å bli godt kjent med færre partnere, med nestengarantert utbytte for begge. Det minner meg på historien om oksen og oksekalven som spaserte oppe på åskammen, nede i dalen gikk det en gjeng med lekre og brunstige kuer. Oksekalven sier til oksen, hei hei se der nede vi LØPER ned og feier over en av de. Nei slapp nå av, sier den langt mer erfarne oksen, vi spaserer ned og feier over alle. Nå ble dette nesten en selvmotsigelse, men det viser i alle fall at verdigrunnlaget har en evne til å endre seg etter hvert som erfaringene kommer. TIL SLUTT VIL JEG SI TIL ALLE MINE BRØDRE - UTSTYRET DITT ER BRA NOK BRUK HODET, OG TIL JENTENE VIL JEG SI SLUTT MED DETTE TØVETE MÅLEOPPLEGGET. Mange av jentene har ikke helt grep på hvor kort EN centimeter er, og at en eller to centimeter fra eller til ikke betyr en eneste ting. Tenk scenariet; Han jeg var med hjem i går hadde en stor og tilsynelatende deilig penis, men han skjønte ikke hva jeg ville ha. Han jeg var med hjem i går hadde helt normal størrelse, men vi elsket fantastisk hele natten, og i farten kan jeg ikke engang huske om jeg hadde penis inni meg, men han slikket og brukte hendene på en måte som gjorde at jeg følte at hele natten var en sammenhengende orgasme, og i dag føler jeg så godt fordi det var gjensidighet og ingen som fikk mer enn andre. HAN SKAL JEG HA IGJEN. Men vær raskt da for her blir det KØ! Xper 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/35733-gjennomsnittlig-penislengde-er-n%C3%A6rmere-20-cm/page/2/#findComment-137174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nyco Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Merkelig det der, for min er akkurat litt over snittet, ca 18 lang og 15 i omkrets, noe som for deg skulle tilsi mindre utstyr enn de fleste du har vært sammen med, og min erfaring er at de fleste damene jeg har hatt sex med mener at MIN er den største de har prøvd... Så det er godt mulig at du bare er veldig heldig med dine partnere, og at det har noe å si er det vel ikke noe poeng i å disskutere engang Om jeg noensinne skulle treffe på deg i RL ville jeg garantert bare sitte og spekulere på det du sa her...*LOL* Man kan da ikke bare oppgi vitale mål på den måten, folk mister konsentrasjonen av sånt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/35733-gjennomsnittlig-penislengde-er-n%C3%A6rmere-20-cm/page/2/#findComment-137185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
neaX Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Og vi er lei av å lese uttalelser fra folk som alltid vet bedre. Mest sannsynlig har statistikerne et bedre utvalg av målinger enn det du har (hvem sier at dine seksualpartnere er et bredt gjennomsnitt av folket?), og går du virkelig rundt med målebånd og måler alle partnerne dine?! Jeg vet kun den eksakte lengden til mine to første partnere, som var så modne (not) at de gikk rundt og skrøt av det, men det bryr meg heller ikke at jeg ikke vet det, for det er så mye mer enn lengden som teller... og hvem sier at alle jenter liker det samme?! Nei, hadde det ikke vært for innlegg som dine, så hadde vi sluppet mye av denne relativt uinteressante debatten... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/35733-gjennomsnittlig-penislengde-er-n%C3%A6rmere-20-cm/page/2/#findComment-137190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Jeg er også lei av å høre om gjennomsnittslengde på cirka. Det er INGEN tvil om at det skal et visst volum penis til for at kvinnen skal FØLE mannens penis som STOR. Skal noe være interessant å diskutere så må det være en penisstørrelseskvoefisient. Formelen kan være : Bredde x lengde x omkrets / vekt, det var de visuelle målene, så kan vi ta inn faktorer som bevegelighet, utholdenhet, krumning, vinkel, så kan vi ta med faktorer som; vilje til å tilfredsstille, persepsjon av kvinnens signaler for å styre mer bevisst mot det som er best, etc etc. Jeg er helt sikker på at det finnes menn med peniser på langt over 20 cm, som er HELT ubrukelige, og jeg er like sikker på at det finnes millioner av peniser på 12 - 14 cm som har gitt vanvittige orgasmer til sine kvinnelige partnere. Enda et poeng er hvordan kjønnenes eksakte plassering og anatomi passer sammen. Det er nok ikke alle som er klar over at dette kan være helt vesentlig. Altså praksis hvilke deler av skjeden penis treffer best i en såkalt vanlig stilling. Når jeg er inne på det så er det vel heller ikke så mange verken kvinner eller menn som har forsket særlig mye på dette, og jeg har et bestemt inntrykk av at et samleie oftest gjennomføres i en stilling. På denne måten blir det lite forskning og derfor må det ultimate resultatet utebli. Et samleie bør etter min mening minst inneholde 4 forskjellige stillinger, på denne måten vil man se at det er UTROLIG mange muligheter for stimulering for begge parter. Overfokuseringen på penis er fatalt for kvinnen selv, og jeg vil herved advare dere å fortsette denne kampen, som bare kan bidra til en ting, nemlig skape enda større prestasjonsangst for de av oss som går rundt med disse stakkarslige penisene på under 20 cm. Presset er stort nok jenter om ikke forum som dette skal forsterke dette ytterligere. Jeg har en viss erfaring, og har vært heldig med partnerne mine, preget av åpenhet, humor, tillit og gjensidig respekt for hverandres nytelser. Min personlige erfaring er at desto lavere fokus på penis, desto bedre. De fleste jenter har hatt en slik inni seg, og det er ikke det å få en penis i seg, som gjør at mange kvinner driver forskning på dette. DET ER JO SELVFØLGELIG FOR Å OPPLEVE NOE, det er opplevelsen som skal sitte igjen i minnet, resten av livet. Timers kosing med hud, kyssing og slikking, suging og søkende kjærtegn over hele kroppen, det er det som løfter begge mot klimaks. Det er fantastisk å utforske en kvinnes kropp alle er såååååå forskjellige men alle blir deilige når de er kåte. Derfor er det mannens primæroppgave å bringe sin partner til punktet av vellyst hvor en føler seg deilig, så deilig at alle hemninger og begrensinger ellers forsvinner. Da er ingen ting perverst bare uvant. Sjekk kroppens erogene soner, de finnes jo over alt, de fleste er ikke engang selv klar over hvor de er på egen kropp. De fleste vet at klitoris og penishodet er følsomme områder på kroppen, men hva med resten? Disse områdene på kroppen representerer neppe mer enn noen få promille. Det er jo merkelig at vi f.eks normalt sett ikke liker stimulering av ?????, men så plutselig, ved et bestemt nivå i kåtskapet, så kan berøring eller lignende utløse orgasmen av det. MERKELIG. Så kjære gutter og jenter, skal vi komme noen vei med kvalitetsbegreper eller mål på ditt og datt, så må primærmålet være å la en seksualakt vare i minimun 4 timer, og det kan ALLE klare. Har alle det som mål så vil det bli mindre behov for å løpe rundt å nedlegge så mange som mulig, men større behov for å bli godt kjent med færre partnere, med nestengarantert utbytte for begge. Det minner meg på historien om oksen og oksekalven som spaserte oppe på åskammen, nede i dalen gikk det en gjeng med lekre og brunstige kuer. Oksekalven sier til oksen, hei hei se der nede vi LØPER ned og feier over en av de. Nei slapp nå av, sier den langt mer erfarne oksen, vi spaserer ned og feier over alle. Nå ble dette nesten en selvmotsigelse, men det viser i alle fall at verdigrunnlaget har en evne til å endre seg etter hvert som erfaringene kommer. TIL SLUTT VIL JEG SI TIL ALLE MINE BRØDRE - UTSTYRET DITT ER BRA NOK BRUK HODET, OG TIL JENTENE VIL JEG SI SLUTT MED DETTE TØVETE MÅLEOPPLEGGET. Mange av jentene har ikke helt grep på hvor kort EN centimeter er, og at en eller to centimeter fra eller til ikke betyr en eneste ting. Tenk scenariet; Han jeg var med hjem i går hadde en stor og tilsynelatende deilig penis, men han skjønte ikke hva jeg ville ha. Han jeg var med hjem i går hadde helt normal størrelse, men vi elsket fantastisk hele natten, og i farten kan jeg ikke engang huske om jeg hadde penis inni meg, men han slikket og brukte hendene på en måte som gjorde at jeg følte at hele natten var en sammenhengende orgasme, og i dag føler jeg så godt fordi det var gjensidighet og ingen som fikk mer enn andre. HAN SKAL JEG HA IGJEN. Men vær raskt da for her blir det KØ! Xper Kjære Xper! Du har skjønt meningen med sex. Jeg håper riktig mange leser innlegget ditt og bruker det til inspirasjon dvs. begynner å eksperimentere og leke mer. Du har virkelig skjønt at sex er så utrolig mye mer enn bare inn-ut - på samme måte - hver gang. Den store lengdedebatten er med på å tilsløre at det er hvordan hele kroppen brukes som er avgjørende, også den delen vi har mellom ørene. Sex er den måten vi voksne fortsatt kan leke sammen. Det bør bl.a. være rom for humor og kjærtegn i hele spekteret, masse hudkontakt, kommunikasjon, masse variasjon - og flere stillinger. Selv om fire timers scenaser, kanskje er litt vel mye forlangt, i hvert fall til hverdags. Din måte å beskrive oppdagelsen av nye erogene soner var kostelig. Det viktigste for å oppnå god sex, er vilje til å tilfredsstille. Helt enig at det også handler om å passe sammen også fysisk. Egentlig står innlegget ditt alldeles utmerket på egne ben. Skjønner godt om jentene står i kø. Måtte bare heie litt fra sidelinja! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/35733-gjennomsnittlig-penislengde-er-n%C3%A6rmere-20-cm/page/2/#findComment-137196 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Om jeg noensinne skulle treffe på deg i RL ville jeg garantert bare sitte og spekulere på det du sa her...*LOL* Man kan da ikke bare oppgi vitale mål på den måten, folk mister konsentrasjonen av sånt Men det er ingen på dol som har møtt meg vettu, så derfor så gjør det ikke noe om folk vet mine vitale mål! Alt jeg sier stemmer selvsagt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/35733-gjennomsnittlig-penislengde-er-n%C3%A6rmere-20-cm/page/2/#findComment-137216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xper Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Kjære Xper! Du har skjønt meningen med sex. Jeg håper riktig mange leser innlegget ditt og bruker det til inspirasjon dvs. begynner å eksperimentere og leke mer. Du har virkelig skjønt at sex er så utrolig mye mer enn bare inn-ut - på samme måte - hver gang. Den store lengdedebatten er med på å tilsløre at det er hvordan hele kroppen brukes som er avgjørende, også den delen vi har mellom ørene. Sex er den måten vi voksne fortsatt kan leke sammen. Det bør bl.a. være rom for humor og kjærtegn i hele spekteret, masse hudkontakt, kommunikasjon, masse variasjon - og flere stillinger. Selv om fire timers scenaser, kanskje er litt vel mye forlangt, i hvert fall til hverdags. Din måte å beskrive oppdagelsen av nye erogene soner var kostelig. Det viktigste for å oppnå god sex, er vilje til å tilfredsstille. Helt enig at det også handler om å passe sammen også fysisk. Egentlig står innlegget ditt alldeles utmerket på egne ben. Skjønner godt om jentene står i kø. Måtte bare heie litt fra sidelinja! Gro Isachsen, Det var litt av en attest, jeg rødmer, men synes likevel det er behagelig. Tusen takk for oppmerksomheten. Som du sikkert skjønner er jeg levende opptatt av det levende mennesket, og da spesielt kvinner med dertil hørende attributter, både fysisk og psykisk. Det mest spennende er å finne hvilke ressurser som ligger i oss alle, på forskjellige felt. Hvis du leser innlegget mitt under serieorgasmer, vil du se at jeg har hatt flaks, og at jeg er takknemlig for det. Du hadde et innlegg der selv, rett etter mitt hvis jeg ikke husker helt feil. Der vil du også se at vi nok er litt uenig når det gjelder mannens muligheter for å oppnå flere orgasmer etter hverandre uten å miste potensen. Men det kan vi ta en annen gang. Du nevner at lengdedebatten tilslører hva som er viktig i seksualakten. Jeg vil også påstå at den AVSLØRER noe. Jeg er jo frekk og jeg påstår at den som leter etter en STOR en, leter etter ett trofé, hva nå det skal kunne brukes til? Da må jo dildo i ønsket størrelse, farge, med eller uten sprut etc være tingen. Jeg mener at åpenhet og tillit er hovedpunktene for å oppnå noe over gjennomsnittet. Jeg blir mer og mer sikker på at det er kunsten i å slappe av, eller rettere sagt få partneren sin til å slappe av, til glede for begge. Jeg tror det undertrykt og innestengte er med på å hindre kvinnens utløsning, og kanskje omvendt for mannen nemlig bidra til en alt for tidlig utløsning, med den psykologiske synergireaksjonen det medfører, nemlig temporær impotens. Kanskje er vi her ved min lille ubevisste hemmelighet. Jeg kan kjenne på dagsformen om det er jeg som har kontroll over utløsningen eller om det er utløsningen som har kontroll over meg. Da varsler jeg partneren om situasjonen og vi kan felles ta hensyn til deg. Herved er altså teorien lansert, det ligger i psyken, det og..Litt skummelt å tenke på at den psykologiske faktoren er så avgjørende, for nesten alt her i livet. Jeg begynner å bli farlig trøtt, samtidig som jeg ser at substansen begynner å bli tynn, jeg sier derfor ha en laang sexy kveld, og start planleggingen av neste/første maratonkos i DAG. Xper 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/35733-gjennomsnittlig-penislengde-er-n%C3%A6rmere-20-cm/page/2/#findComment-137389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Jeg burde kanskje ikke si det, men jeg har bilde av alle peniser jeg har hatt inni meg:-) Det er derfor jeg kan uttale meg så skråsikkert om størrelsen. He-he....og med en fyrstikkeske eller et målebånd liggende ved siden av da....og alle bildene i erigert tilstand:-) ps: Har du noen gang forsøkt å målsette noe etter et fotografi? pss: Sylvester Stallone ser ut som om han er nærmere 190 cm høy på de fleste actionfilmene han er med på. I virkligheten er han 167 cm høy.... Smilende hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/35733-gjennomsnittlig-penislengde-er-n%C3%A6rmere-20-cm/page/2/#findComment-137816 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.