Gå til innhold

Kjærestens kredittkortgjeld

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Svarttrost

Når man har 4 biler stående som ikke går (vel, en går, men er uten registrering og kjøres på prøveskilt), går til innkjøp av LED tv, når man ikke har penger eller jobb (den gang), når man kjøper ymse som ikke fungerer, men som er "billig", og som kun er "kjekt å ha"...

Henter posten når det passer, og får derfor gjentatte purringer og inkassovarsler..

Jeg synes ikke dette er særlig betryggende, og er derfor jeg gikk tilbake på samboerskap..

Første bud hos meg, er derfor at han kvitter seg med kr.kortgjelden..

økonomiske vansker i et samboerskap er ufattelig slitende, om ikke ødeleggende.

Når man har 4 biler stående som ikke går (vel, en går, men er uten registrering og kjøres på prøveskilt), går til innkjøp av LED tv, når man ikke har penger eller jobb (den gang), når man kjøper ymse som ikke fungerer, men som er "billig", og som kun er "kjekt å ha"...

Henter posten når det passer, og får derfor gjentatte purringer og inkassovarsler..

Jeg synes ikke dette er særlig betryggende, og er derfor jeg gikk tilbake på samboerskap..

Med disse opplysningene i tillegg så forstår jeg deg godt! Jeg ville tenkt meg lenge og vel om når det kom til det å bli samboer med en med slik uorden på økonomien.

Jeg vet faktisk ikke om jeg hadde orket være sammen med en som har et så uryddig forhold til økonomi og penger engang... Langt mindre bodd sammen med en!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...