Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en 30 år gammel kvinne som de siste årene av og til har fått kramper i underlivet når jeg får orgasme. Krampene er som sterke menssmerter og varer fra litt før orgasmen tiltrer til tre-fire minutter etter. Disse krampene kommer ikke nødvendigvis når det foregår penetrering, men også ved orgasme uten å ha samleie. Det kan gå lang tid mellom hver gang jeg har disse krampene (ca. hver eller annenhver måned). Jeg har prøvd å finne ut når i syklusen jeg får disse krampene, men har ikke funnet noe system på det. Muligens er det hyppigst like før menstrasjonen. Jeg har ingen barn og har heller ikke abortert. Derimot har jeg, og har alltid hatt, ganske store smerter ved mensen og endel blødninger uten at dette er noe stort problem. Jeg har en fast partner, men har ikke brukt P-piller på fem år. Som prevensjonsmiddel bruker jeg prevensjonsmaskinen Persona.

Håper på snarlig svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35736-kramper-i-underlivet-ved-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...