Gå til innhold

Innkjøp av utstyr til enkeltmannsforetak - igjen


Anbefalte innlegg

Gjest nybegynnern

Jeg fortsetter føljetongen min vedrørende innkjøp av utstyr til mitt enkeltmannsforetak som jeg startet opp i sommer.

Jeg har kjøpt inn en del utstyr, og holder på med å regne ut hva jeg kan skrive av etc. Jeg har blant annet kjøpt inn en laptop, en ekstern harddisk til backup av regnskap etc, en ny mobil(iPhone4), handsfree til bil(driver i transportbransjen). Jeg regner med at en pc er grei å føre opp på hva man kan skrive av, men hva med de tre andre tingene? En ekstern hd, Iphone4 og en handsfree, vil dette bli sett på ting som man strengt tatt ikke trenger og som man vil få problemer med å skrive av?

Jeg kunne sikkert ha kjøpt meg en mobil som var langt billigere, i stedenfor den eksterne hd så hadde det sikkert holdt med en minnepenn og handsfree'n er kanskje i overkant av hva man kan regne som yrkesutstyr(den skal som sagt brukes i arbeid).

Noen med kunnskap om dette som kan komme med innspill på hva jeg bør gjøre med de ulike kostnadene?

På forhånd takk, takk :)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...