Gå til innhold

Kopperspiral og liten lyst

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg fikk satt inn kobberspiral 3 mnd etter siste fødsel. Før det hadde vi gjennopptatt samvær, og det fungerte greit. Eneste forskjell fra før var at det tok lengre tid for meg å få orgasme. Etter at spiralen ble satt inn, noe som var fryktelig smertefullt, har jeg fullstendig mistet lysten.

Jeg klarer ikke å finne noen årsak utenom til at den skulle forsvinne så fullstendig. Vi har to barn ganske tett, men føler likevel at jeg burde være opplagt nok til litt kos innimellom. Kan spiralen ha en slik effekt?

Vi nevne at jeg har PCO, og er dermed ikke interessert i hormonpreparater da vi etter en stund ønsker å prøve å få flere barn.

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35742-kopperspiral-og-liten-lyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...