Gjest togli Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Jeg skulle chatte med en venn på MSN idag og jeg kunne se ham, men han ser ikke meg :-/ Før kunne jeg bare klikke ved siden av profilbildet mitt (på kamera). Nå står det ingenting ved siden av profilbildet, men under teksten... Videocam-et-eller-annet, og da kommer bildet opp hos meg for en kort stund, så forvinner det - men den jeg snakker med ser ingenting. Jeg kunne forøvrig se ham (han har den gamle versjonen MSN). Hvordan finne gammel versjon? 0 Siter
Gjest 13 humler Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Er denne gammel nok? Hvis den er for gammel søk etter "microsoft messenger" på samme plass. http://fileforum.betanews.com/detail/Windows-Messenger-for-Windows-2000XP/1003804165/1 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2010 Skrevet 9. desember 2010 Takk til melis og humler Var håpløst å få avinstallert ny versjon, så jeg ga opp :-/ Dessuten måtte den avinstalleres før jeg kunne nedlaste en eldre versjon... Jaja :-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.