Gå til innhold

Føler så veldig for å si.....

Anbefalte innlegg

Gjest elsker han da faktisk

til kjæresten min at jeg ELSKER HAN, for det gjør jeg. Jeg føler at det ikke lenger er dekkende å si at jeg er glad i han, jeg føler mer og mer at jeg virkelig elsker han.

Han er liksom ikke typen som driver og sier sånne ting så mye, så jeg er så redd for reaksjonen hans hvis jeg sier det, men jeg har på en måte behov for å si det også.

Skal jeg ta sjansen? Jeg er så redd for at han ikke skal kunne si det samme tilbake til meg, at jeg skal se på han at han får problemer, blir helt perpleks, ser bort el.l.

Tut & kjør eller bare holde det inni meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357464-f%C3%B8ler-s%C3%A5-veldig-for-%C3%A5-si/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si det til han når han er på vei ut døra. Da "rekker han ikke" å svare, men vet at du elsker ham. Så får han heller si det til deg ved en anledninga han føler for det selv. Ikke si det i en anledning der det er tydelig at du forventer det samme svaret tilbake.

Takk for svar. Jeg forventer jo egentlig å få høre det samme tilbake vet jeg..... Jeg har lyst til å si det mens jeg ser på han, ikke bare når jeg ser ryggen og han er på veg ut døra. Jeg tror jeg kommer til å bli så skuffet og lei meg hvis han ikke sier det samme tilbake.

Det er akkurat det som gjør at jeg er så usikker på om jeg skal si det eller ikke.

Si det til han når han er på vei ut døra. Da "rekker han ikke" å svare, men vet at du elsker ham. Så får han heller si det til deg ved en anledninga han føler for det selv. Ikke si det i en anledning der det er tydelig at du forventer det samme svaret tilbake.

Klarte av en eller annen grunn å svare meg selv... Se det andre innlegget, det var svaret til deg. :)

Takk for svar. Jeg forventer jo egentlig å få høre det samme tilbake vet jeg..... Jeg har lyst til å si det mens jeg ser på han, ikke bare når jeg ser ryggen og han er på veg ut døra. Jeg tror jeg kommer til å bli så skuffet og lei meg hvis han ikke sier det samme tilbake.

Det er akkurat det som gjør at jeg er så usikker på om jeg skal si det eller ikke.

Jeg syns at en sånn ting skal man si når man føler for det selv. Jeg hadde blitt helt satt ut om noen sa noe sånt til meg og tydelig forventet det samme til svar. Dette fordi det sitter langt inne for meg bare å si at jeg er glad i noen. Jeg har vokst opp i en "kald" familie og ordet elske er helt fremmed for meg. Ikke at jeg tror kjæresten din har det sånn, men uansett syns jeg man får velge selv når man vil si at man elsker noen. Du vil bli like skuffet om du ser han sier at han elsker deg, men kun fordi han ser at du forventer det. La ham si det selv, en gang han mener det. :-)

Jeg gikk også en stund og kjente på at jeg ville si det til min elskede og ventet på det rette øyeblikket. Det kom en første nyttårskveld (vi hadde da vært i lag i 8 mnd) da jeg lå på armen hans i mørket:

- du...?

- ja?

- jeg elsker deg...

- mmmm, jeg elsker deg også!

Ikke forvent at han skal buse ut med det samme med en gang, ikke alle synes det er like lett å si det og kanskje synes han det holder med å si at han er glad i deg. :o)

Annonse

Jeg syns at en sånn ting skal man si når man føler for det selv. Jeg hadde blitt helt satt ut om noen sa noe sånt til meg og tydelig forventet det samme til svar. Dette fordi det sitter langt inne for meg bare å si at jeg er glad i noen. Jeg har vokst opp i en "kald" familie og ordet elske er helt fremmed for meg. Ikke at jeg tror kjæresten din har det sånn, men uansett syns jeg man får velge selv når man vil si at man elsker noen. Du vil bli like skuffet om du ser han sier at han elsker deg, men kun fordi han ser at du forventer det. La ham si det selv, en gang han mener det. :-)

Ja vet, du har helt rett!

Jeg gikk også en stund og kjente på at jeg ville si det til min elskede og ventet på det rette øyeblikket. Det kom en første nyttårskveld (vi hadde da vært i lag i 8 mnd) da jeg lå på armen hans i mørket:

- du...?

- ja?

- jeg elsker deg...

- mmmm, jeg elsker deg også!

Ikke forvent at han skal buse ut med det samme med en gang, ikke alle synes det er like lett å si det og kanskje synes han det holder med å si at han er glad i deg. :o)

Så vakkert.

Vi har vært sammen 2,5 år. Jeg var veldig forelsket i han i lang tid før vi ble sammen og har hittil følt at jeg er veldig, veldig glad i han. De siste månedene har vi vært igjennom en del ting og jeg kjenner at jeg elsker han og har lyst til å si det. Man sier jo ikke det før føler man "er der".

Jeg vet ikke om han noen gang sier det ordet elske, men i alle fall så får jeg bare ta sjansen på å si det og evt. ikke vente noe tilbake, særlig ikke der og da.

Du får gjøre som min partner gjorde; spørre han ut og påstå at han elsker deg inntil han innrømmer det i frustrasjon - hvorpå du da kan si det tilbake ;)

Hæ? Han spurte deg ut og påsto at du elsket han, inntil du innrømmet det i frustrasjon, og da sa han at han elsket deg også?

Ja. Du må ikke ta innlegget mitt alvorlig. Det var ikke et seriøst forslag ;)

Ingen fare, jeg tok det ikke seriøst i den forstand at jeg ville gjort det samme. Ville bare sjekke om det var slik det foregikk, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...