Gå til innhold

Føflekk eller vorte?

Anbefalte innlegg

For noen mnd siden oppdaget jeg noe som jeg tror er en føflekk på mitt hode ( på min høyre side av hode ). Den føflekken trodde jeg først var en kvise, jeg klemte og klemte på den men fikk ikke noe ut av den, noe som normalt man gjør når man sprekker en kvise, da renner det veske ut eller blod. Jeg fikk min far og stemor til å se på den, og faren min sa det ligna en vorte, men stemoren min sa det var en føflekk. Er det farlig å klemme på føflekker? Der jeg har klemt i føflekk regionen, der har det hovnet opp. Det kjennes som en kvise eller vorte, men jeg tror det er en føflekk som er blitt litt rød. Jeg har vurdert å ta meg en tur til legen, men er dette noe vits? Jeg har en bok i huset her som heter ”Din huslege” Leste litt i den om føflekker, men jeg blir ikke tilfredstilt psykisk av å lese dette, tenkte kanskje en spesialist kunne kanskje svare meg derfor kommer disse spørsmål til deg nå.

Mvh Christine

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357496-f%C3%B8flekk-eller-vorte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...