Gå til innhold

Kan jeg ha blitt gravid?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker trionetta 28 og har gjort det i 2 år. Sist gang jeg hadde mens, bestemte jeg meg for å slutte med pillene, siden jeg ikke er i et fast forhold lenger. Jeg unnlot å begynne på nytt brett og tok ikke tablettene i to dager, så hadde jeg sex - brukte kondom. Jeg vet jo at jeg var langt fra eggløsningen på dette tidspunktet, men siden jeg akkurat hadde sluttet med pillene, er det noen som helst mulighet for at jeg kan ha blitt gravid? Blir gal av å bekymre meg slik!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/35751-kan-jeg-ha-blitt-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er beskyttet også i de to dager etter du slutter med pillene, Du har vel fått mensen etter samleiet?

Nei, skal ikke ha mensen før om over en uke(begynte på p-pillene igjen en uke etter samleiet). Men i dag fikk jeg en liten blødning, hva kan det være?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...