Sylviavictoria Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg og min samboer har vært sammen i 4år og bodd sammen i ca 3år. Problemet er at jeg ikke har lyst på sex. Jeg vet ikke om dette bunner i at jeg har blitt operert for underlivskreft, om det bunner i en voldtekt som skjedde for 5år siden eller om det skyldes noe annet. Jeg føler dårlig samvittighet overfor samboeren min da jeg ikke klarer å gi han det han vil ha. Blir jeg presset så oppleves hele situasjonen ubehagelig, men jeg har jo sjelden lyst. Jeg har ikke lyst til å onanere selv en gang... Finnes det noe der ute på markedet som kan være til hjelp? Er det noe galt med meg, kanskje? Det skal sies at jeg aldri har hatt høy libido i noen av mine forhold, og det har vel vært en medvirkende årsak til at forhold har tatt slutt... men denne gutten vil jeg ta vare på! Trenger sårt råd for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/357546-ingen-sexlyst-noen-gode-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marilyn Monroe Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Dere bør snakke sammen om de dårlige opplevelsene du har hatt og hva det har gjort med deg. Dere bør også snakke om det presset du føler med tanke på sex. Press gjør at man får enda mindre lyst. Fortell hvordan du føler det og kom gjerne med forslag til løsninger. Bare pass på at du ikke ordlegger deg slik at han føler du anklager ham. Han ønsker bare nærhet og å dele en fin opplevelse med deg, ikke å presse deg til å gjøre noe du ikke vil. Lav libido er et i grunnen ikke så mye å gjøre med, sånn er du bare og det skal du ikke skjemmes av. Det du kan tenke på er om det er situasjoner der du har tent lettere, eller om det er noe kjæresten din kan gjøre for deg som gjør deg lysten. Mange blir lettere kåt etter noen glass vin. Gjelder det deg? Noen slapper bedre av når de får massasje, eller syns det er deilig å dusje sammen med kjæresten. Det du også kan gjøre er å prøve og endre innstillingen din til sex. Klarer du å tenke at dette er noe du ønsker og gjøre for å glede kjæresten din? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/357546-ingen-sexlyst-noen-gode-r%C3%A5d/#findComment-3081428 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.