Gjest Bittings Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hei. Er kvinne 73år, ble operert for tykktarmskreft for snart 5 år siden. Er nå utskrevet fra Diakonhjemmet. Siste koloskopi i juni i år helt fin. Bruker Marevan pga Leyden mutasjon. Blodpropp 2 ganger: I forbindelse med svangerskap og i forbindelse med kreft. Jeg har tatt årssjekk hos fastlegen. Alle blodprøver er innenfor normalen bortsett fra stoffskifte hvor TSH er 2,5 og Fritt T4 er 23,7, dvs at jeg har lett forhøyet stoffskifte. Symptom kanskje litt løs mave, ellers ingen. Husker at min mor hadde struma, som bare forsvant??, men senere fikk lavt stoffskifte og gikk resten av livet på tyroxin og ble urolig. Min fastlege foreslår nå scintigrafi. Jeg vet ikke. Ønsker råd. Er det ingen andre muligheter 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/357620-lett-forh%C3%B8yet-stoffskifte/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.