Gjest netcom Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hei. Jeg har nylig brutt ut av et 15 års langt forhold, som hadde gått over i vennskap. Vi hadde kke sex lenger. I de siste 3 årene har jeg vært betatt av en bekjent av oss. Vi har følt likt for hverandre de siste årene, i høst gikk avstand forelskelse over i flørt og uskyldige møter. Som i dag har gjort at vi har brytt ut av våre forhold. Han har vært sammen med mor til hans barn i 14 år. De har så og si ikke hatt sex på 4 år. De har levd sammen som søsken. Nå når vi møter blir det heftig klining og roting. Men når vi prøver å gjøre mere får han det ikke til. Han sier det er fordi han må kjenne de han skal ha sex med. Jeg lurer på om det er fordi jeg er for pågående. Hvis han er vandt med å være sammen med en som ikke er så glad i sex og avviste han stadig, kan kanskje jeg være en håndfull?? Eller kan han ikke fordi han egentlig angrer seg? Han sier han synes det er godt å holde rundt meg og kose etc. Men jeg trenger noe mere. Han sier det er meg ha vil ha, jeg må bare gi han tid? Han sier også at det aldrig har vært et problem tidligere. Hvorfor skjer dette med menn? Jeg har aldrig opplevd noe sånn, føler meg litt teit, fordi jeg er klar. Hvorfro blir menn impotente?? Hva kan jeg gjøre?? Eller kanskje jeg ikke skal gjøre noe? Kan menn ha lyst selv om de ikke får det til? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/357655-han-f%C3%A5r-det-ikke-til/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Så til de grader kan menn ha så lyst at de ikke får det til. En svært vanlig reaksjon er at det oppstår prestasjonsangst. Og når forventningen om at NÅ MÅ DEN STÅ, kommer som den eneste det er plass til i hodet hans, da har dette tankemønsteret en tendens til å sette seg fast. I tillegg til at han tenker negative tanker om sex fordi det er noe han ikke mestrer og har kontroll over. Og alt dette skjer fordi penis IKKE STÅR... Mange menn har fortalt meg at de ikke har noen problemer med å få ereksjon og å holde den når de er sammen med kvinner som ikke er så viktige for dem. Desto viktigere forholdet er for ham, og jo mer tiltrukket han er av den han er sammen med, desto vanskeligere er det å få ereksjon. At han føler seg trygg i seksuelle situasjoner er viktig for dere framover. Hans oppskrift om å ta det med ro og ta tiden til hjelp, er antageligvis den som virker best. Du må i hvert fall ikke lage drama og vise din skuffelse om han ikke får erkesjon neste gang dere koser. Og se heller hans manglende ereksjon som et kompliment. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/357655-han-f%C3%A5r-det-ikke-til/#findComment-3091141 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.