Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis du hadde vært utro mot kjæresten din (som du egentlig synes er verdens beste kjæreste) fordi forholdet var et avstandsforhold som du følte var ganske usikkert.. kjæresten din finner ut av det og gir deg en sjanse til, men sier at da må du virkelig vise henne respekt og sier også at hun ville blitt knust hvis du hadde vært utro mot henne en gang til og at hvis du føler du ikke er nok glad i henne til å la vær å gå bak ryggen hennes må du la henne gå før det evt skjer.

Hadde det vært vanskelig for deg å være utro igjen da? eller hadde det vært "enkelt" hvis du fikk sjansen siden du allerede hadde vært det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357839-%C3%A5-v%C3%A6re-utro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man mener man har verdens beste kjæreste, men synes forholdet virker usikkert fordi det er et avstandsforhold, blir det ikke mer sikkert av hverken ett eller to tilfeller med utroskap.

Da er forholdet kanskje ikke liv laga uansett.

Er man usikker på om man kan komme til å være utro igjen etter 1. gang hvor det ble oppdaget, bør man la den andre gå videre!

Gjest anbefales ikke

Jeg har vært i et forhold der han var utro, og han ble tilgitt. Men det medførte en lang periode med mistenksomhet, sjalusi og djevelskap. I ettertid angret jeg på at jeg fortsatte forholdet. Det ble aldri det samme igjen. Hadde jeg i tillegg vært i et avstandsforhold hadde det i alle fall blitt kroken på døra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...