Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest Så lei meg

Har vært kjæreste med en mann i snart tre år. Vi har hatt våre utfordringer ved at han har vært utro og at han i deler av forholdet vårt har vært sykemeldt. I disse sykemeldt periodene har jeg støttet han og gitt absolutt alt av meg for å hjelpe. I perioden da han var utro fikk jeg høre at han hadde fortalt andre at han ikke elsket meg, men han klarte ikke la meg gå fordi jeg hadde hjulpet han så mye. Han hadde også mye kontakt og fant på ting sammen med ei dame som han kalte ei god venninne. Det var greit for meg, men i ettertid fant jeg funnet ut at denne damen har prøvd å ødelegge forholdet vårt flere ganger fordi hun er forelsket i kjæresten min. Vi hadde store diskusjoner etter at jeg oppdaget utroskapen men jeg gikk med på å gi han en sjanse til, men sa at jeg ikke aksepterte at han var venninne med en som var forelsket og tydelig ville ødelegge, og jeg måtte kunne stole 100 % på han.

Etter dette har jeg slitt med å stole på han, men jeg har aldri vist meg sjalu eller satt urimelige krav, han har ikke brydd seg med å vise at han er til å stole på, men han har sagt at han er livredd for å miste meg, at jeg betyr alt for han, at jeg det beste han har og at han kun er min, han vil også stadig forsikre seg om at jeg er bare hans, og har sagt at hvis jeg ikke klarer å stole på han må jeg ikke finne en ny bak hans rygg, da blir han knust. Den siste tiden har det gått bedre og forholdet vårt har vært bra, jeg spurte han senest for en uke siden om vi skulle satse skikkelig på forholdet vårt eller ikke. Han sa han synes absolutt at vi skulle gjøre alt for å satse og at han ikke holdt ut tanken på å miste meg som kjæreste,han sa også at han kunne tenke seg å flytte inn til meg. Flott! Jeg får hele tiden masse meldinger om hvor glad han er for at vi er sammen.

Så kommer jeg ved en feil over noe han har skrevet med en venninne (som jeg ikke vet hvem er.) Han skriver at han ikke elsker meg, at han har prøvd å kutte meg ut, men jeg vil ikke, han forteller henne private ting om meg, han skriver at jeg er så sjalu og nekter han å ha kontakt med en veldig god venninne. Hun skriver at jeg ikke kan nekte han det osv..

Jeg er så såret som jeg aldri har vært før, i hele går gikk jeg rundt for å finne forskjellig som han ønsker seg til jul og gledet meg til å pakke det inn i dag. Hele hodet dundrer og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :( Hva hdde dere gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357865-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg beklager å måtte si det, men jeg tviler på at dette forholdet kommer til å vare. Det virker som han vil ha deg på gress mens han samtidig er på søken etter noe annet. Finn deg heller en som virkelig bryr seg om deg! Han høres ut som et surrehue gjerne vil ha tryggheten og fordelene som følger med et forhold, men som utenom det vil leve singelliv.

''Så kommer jeg ved en feil over noe han har skrevet med en venninne (som jeg ikke vet hvem er.) Han skriver at han ikke elsker meg, at han har prøvd å kutte meg ut, men jeg vil ikke, han forteller henne private ting om meg, han skriver at jeg er så sjalu og nekter han å ha kontakt med en veldig god venninne. Hun skriver at jeg ikke kan nekte han det osv..'' Konfronter han med dette, og avslutt forholet. Hans forhold til andre damer vil komme til å knekke forholdet før eller siden. Jeg ville heller avsluttet nå, før det har kommet barn inn i bildet.

Jeg forstår at du er såret og lei deg, men du skal være glad for at du fant ut det nå, og ikke etter at dere har flyttet sammen, at han ikke er til å stole på.

Det er bare til å se sannheten i øynene. Dette forholdet vil aldri kunne fungere!

Dump han!

Du har bedre i vente :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...